ببخشید از الان دیگه گیر سوالای من افتادید🙈🙈🙈
پرسش (1401/06/04):
عشقا من حس گلو درد دارم میتونم قرص و شربت سرماخوردگی بخورم؟
565
13
1401/06/04
سوال کننده
0
1401/06/04
🌱 nstrn 🌱
مبارک باشه عزیزم بسلامتی زایمان کنی با دل خوش
0
1401/06/04
🌱 nstrn 🌱
سرماخوردگی ساده میتونی
0
1401/06/04
🌱 nstrn 🌱
فکر کنم دیفن هیدرامین هم بشه قرقره کرد
0
1401/06/04
سوال کننده
عزیزدلی ممنونم گلم
0
1401/06/04
سوال کننده
آهان پس همون قرص سرماخوردگی میخورم ممنونم گلم
0
1401/06/04
نلین د
مبارک باشه بارداریتون☺️
قرص سرماخوردگی فکر کنم مجاز نباشه
توی بارداری از پزشک سوال کنین حتما بعد دارو مصرف کنین
قرص سرماخوردگی فکر کنم مجاز نباشه
توی بارداری از پزشک سوال کنین حتما بعد دارو مصرف کنین
0
1401/06/04
محدثه سلیمانی
عزیزم دارو حتماً زیر نظر پزشک بخورید
برا گلو درد آب نمک قرقره کنید و آبجوش عسل با آبلیمو بخورید
یا دیفن هیدرامین قرقره کنید
برا گلو درد آب نمک قرقره کنید و آبجوش عسل با آبلیمو بخورید
یا دیفن هیدرامین قرقره کنید
0
1401/06/04
نسیم م
سرماخوردگی مجاز نیست، استامینوفن ساده است که مجازه
0
1401/06/04
سمر -
بهتره قبل از مصرف دارو ،نظر دکتر را بپرسید. من هفته ۲۶ کرونا گرفتم فقط استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین ساده اجازه داشتم . البته اگر سه ماه اول بارداری هستی حتما قبل استفاده هر دارو با دکتر صحبت کنید
0
1401/06/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خیر نمیتونی بخوری فقط استامینوفن ساده مجازی برای درد .
ابنبات سرد برای گلو درد و سوزش .
قرقره دیفن هیدرامین .
قرص جوشان یا جویدنی ویتامین سی
سوپ و مایعات گرم بخور
ابریزش هم اگر داری فقط لوراتادین یا سیتریزین
ولی آنتی هیستامین مجاز نیس
اونم تو اوج سرماخوردگی شدید من فقط اینارو مجاز کرد و داد بهم دکتر
ابنبات سرد برای گلو درد و سوزش .
قرقره دیفن هیدرامین .
قرص جوشان یا جویدنی ویتامین سی
سوپ و مایعات گرم بخور
ابریزش هم اگر داری فقط لوراتادین یا سیتریزین
ولی آنتی هیستامین مجاز نیس
اونم تو اوج سرماخوردگی شدید من فقط اینارو مجاز کرد و داد بهم دکتر
0
1401/06/04
Kimiya 💛
عزیزم هنوز هفتت پایینه قرص یا دارو سر خود نخور زیر نظر پزشک دارو مصرف کن
تا جایی که ممکنه هم دارو نخور
اگه دردت خیلی شدیده یا حالت خیلی بده یه استامینوفن ساده مصرف کن اونم هر روز نخور
اب نمک قرقره کن
تو اب جوشی که گرم شده ابلیمو تازه یکم بریز بخور
عسلم زیاد نخور ۳ماه اول خوب نیست
بیشتر استراحت کن خودتو خسته نکن تا بهتر بشی
راستی بارداریتم مبارک باشه انشاءالله به سلامتی و دل خوش تو دلیتو بغل بگیری با این حال خوبت برای ما منتظرا هم دعا کن💛
تا جایی که ممکنه هم دارو نخور
اگه دردت خیلی شدیده یا حالت خیلی بده یه استامینوفن ساده مصرف کن اونم هر روز نخور
اب نمک قرقره کن
تو اب جوشی که گرم شده ابلیمو تازه یکم بریز بخور
عسلم زیاد نخور ۳ماه اول خوب نیست
بیشتر استراحت کن خودتو خسته نکن تا بهتر بشی
راستی بارداریتم مبارک باشه انشاءالله به سلامتی و دل خوش تو دلیتو بغل بگیری با این حال خوبت برای ما منتظرا هم دعا کن💛
0
1401/06/05
سوال کننده
عزیزای دلم خیلی ممنون که محبت کردید و اینهمع منو راهنمایی کردیدمن واقعا ازتون یه دنیا ممنونم
0
1401/06/05
سوال کننده
انشالله بحق حضرت زهرا که دل شما و همه منتظرا شاد بشه و یه قند عسل سالم و صالح نصیبتون بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




