۴ روزه بهش فرنی دادم دیگه نمیخوره چی میتونم بهش بدم
پرسش (1401/06/04):
سلام دکتر عزیز و مامانای گل بیایید بگید بعد از فرنی چی بدمبه دخترم
447
39
1401/06/04
سوال کننده
0
1401/06/04
Parisa ❤️
سرلاک برنج
حریره بادام
حریره بادام
0
1401/06/04
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
با تست حریره بادام بده بادامو پوست بکن
0
1401/06/04
yasi
تا دو هفته باید فرنی بخوره
زوده برا شروع غذای دیگه
زوده برا شروع غذای دیگه
0
1401/06/04
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
میتونی کم کم حریره رو مقوی تر هم بکنی
من به مرور خرما شیره انگور جو دوسر ردو کنجد بهش اضافه کردم
من به مرور خرما شیره انگور جو دوسر ردو کنجد بهش اضافه کردم
0
1401/06/04
سوال کننده
فرنی دیگه نمیخوره بالا میاره همه رو
0
1401/06/04
سوال کننده
از فردا حریره بادام بدم؟؟
0
1401/06/04
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره
سرلاکم خوبه
یه تنوعه
سرلاکم خوبه
یه تنوعه
0
1401/06/04
yasi
خب سنگینیشه که بالا میاره حریره بادام بدی بدتر میشه چون بادام خیلی سنگینه بازم خود دانی عزیزم
0
1401/06/04
سوال کننده
چی بدم عزیزم؟
0
1401/06/04
سوال کننده
چه نوع سرلاکی بدم؟
0
1401/06/04
سوال کننده
۴ روزه بهش میدم خیلی خوب میخورد الان دیگه شبی بهش دادم تف میکرد بیرون و نمیخورد
0
1401/06/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مامان یاس چقدربهش میدی؟
1
1401/06/04
yasi
صبرکن نظر خوده دکترو بپرس اینجا هرکی بنا به تجربه و بچه ی خودش میگه بدتر گیج میشی از الانم بچه رو با طعم سرلاک آشنا نکنی به نفع بچه است گناه داره خیلی زوده براش
0
1401/06/04
سوال کننده
روز اول ظهر یه قاشق مربا خوری
روز دومظهر و عصر
روز سوم ظهر عصر شب
امروز روز چهارم بود صبح دادم ظهر و عصر دادم شب دیگه نمیخوره
هر وعده دوتا قاشق چای خوری پر میدم
روز دومظهر و عصر
روز سوم ظهر عصر شب
امروز روز چهارم بود صبح دادم ظهر و عصر دادم شب دیگه نمیخوره
هر وعده دوتا قاشق چای خوری پر میدم
0
1401/06/04
سوال کننده
باشه عزیزم
ممنون از راهنماییت
ممنون از راهنماییت
0
1401/06/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فکرکنم یکم زیادمیدی هامن یادمه تایک هفته فقط همون یک قاشق بود شاید براش زیاد بوده فرنی تم خیلی غلیظ درست نکن درحد همون شیریکم غلیظ تر
0
1401/06/04
سوال کننده
نه مهشید جون رو برنامه غذایی که دیدم باید هر روز اضافه تر بشه
0
1401/06/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آها خب حتمادرسته عزیزدلم
0
1401/06/04
سوال کننده
فدات شممهربون
0
1401/06/04
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
سلام عزیزم
من به پسرم فرنی که میدادم اولها شیرینش میکردم یخورده پسرم نمیخورد بعد ک شیرنش نکردم قشنگ میخورد
میخوای امتحان کن عزیزم
باید ذائقه و قلق خوردن بچه دستت بیاد
من به پسرم فرنی که میدادم اولها شیرینش میکردم یخورده پسرم نمیخورد بعد ک شیرنش نکردم قشنگ میخورد
میخوای امتحان کن عزیزم
باید ذائقه و قلق خوردن بچه دستت بیاد
1
1401/06/04
سوال کننده
مرسی عزیزم
فردا براش درست میکنم شکر نمیزنم ببینم بهتر میشه
ممنون🥰
فردا براش درست میکنم شکر نمیزنم ببینم بهتر میشه
ممنون🥰
0
1401/06/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ قوام فرنی زیاد نیست؟
عزیزم چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ قوام فرنی زیاد نیست؟
0
1401/06/05
سوال کننده
ففط مولتی ویتامین میدم
خانم دکتر عزیز
قوام فرنی که درست میکنم بد نیست نه هیلی غلیظه نه خیلی رقیق
انگار براش تکراری شده باشه از دهنش میریزه بیرون یا اینکه ببخشید وقتی میخواد قورت بده حالت تهوع میگیره
خانم دکتر عزیز
قوام فرنی که درست میکنم بد نیست نه هیلی غلیظه نه خیلی رقیق
انگار براش تکراری شده باشه از دهنش میریزه بیرون یا اینکه ببخشید وقتی میخواد قورت بده حالت تهوع میگیره
0
1401/06/05
پزشک اوما
آهن هم شروع کنید مامان گل و احتمالا قوام مشکل دارد چون با غذای تکراری ما توقع چنین واکنشی نداریم با زدن کمی سیب یا موز فرنی را طعم دار کنید
1
1401/06/05
سوال کننده
چشمخانم دکتر عزیزم
ممنونم ازتون
سالم باشید و تندرست🥰
ممنونم ازتون
سالم باشید و تندرست🥰
0
1401/06/05
سوال کننده
خانم دکتر جان قوام فرنی باید چطوری باشه؟
0
1401/06/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و ممنونم از دعای خیرتون ❤️زنده باشید عزیزکم 🌹🌹
حریره را از هفته دوم شروع کنید، قوام فرنی هم فقط کمی غلیظ تر از شیر باشد و بعد به تدریج اضافه کنید
حریره را از هفته دوم شروع کنید، قوام فرنی هم فقط کمی غلیظ تر از شیر باشد و بعد به تدریج اضافه کنید
0
1401/06/05
سوال کننده
باشه چشم
بازم ممنونتونم و از بودنتون خداروشاکرم که همچین بنده های خوبی داره که بی دریغ زحمت میکشید و پیگیر هستید و جواب ما رو میدید
بازم ممنونتونم و از بودنتون خداروشاکرم که همچین بنده های خوبی داره که بی دریغ زحمت میکشید و پیگیر هستید و جواب ما رو میدید
1
1401/06/06
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من❤️❤️ممنونم از محبتتون مامان گل و مرسی از پیام پرمهرتون من هم خداروشکر میکنم که همراهان مهربانی چون شما داریم
0
1401/06/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/06/06
سوال کننده
فداتون
بازم تشکر میکنم
🌹🌹🌹🌹💞
بازم تشکر میکنم
🌹🌹🌹🌹💞
1
1401/06/06
پزشک اوما
عزیزدلم هستید الهی که همیشه زنده و شاد باشید 💓💖💓
0
1401/06/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




