سلام دکترجان دخترم از امروزصبح آبریزش بینی داره و کمی بی قرار شده چیکاربایدانجام بدم چه شربتی بهش بدم خوب بشه واگر تب کرد چیکارکنم از دیشب تا الان هم ۴ بار دفع به رنگ زرد کهربایی داشته وشیرخشک میخوره
0
1401/06/04
سوال کننده
٩ ماه ٢٠ روزشه همش گریه میکنه
0
1401/06/04
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
واسه دفع زیاد پدی لاکت خوبه
واسه سرما هم قطره پلارزین
واسه سرما هم قطره پلارزین
0
1401/06/04
سودابه محمدی
ابریزش داره ستریزین بده...واینک مایعات زیادبده خوب میش
0
1401/06/04
سودابه محمدی
اگ تب کرد قطره استامنوفن هر۶ساعت
0
1401/06/04
سوال کننده
دکتر اوماچیکارکنم لطفابگید
0
1401/06/04
سوال کننده
خیلی دفع داشته
0
1401/06/04
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم 🌹
پدی لاکت را شروع کرده و 5 قطره شب و 5 قطره صبح بدهید. برای تب از استامینوفن کمک بگیرید و باتوجه به بی قراری قطره پلارژین کیدز شروع شود اگرچه مجموعا من مراجعه را توصیه میکنم الان حال دلبندتان چطور است ؟
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم 🌹
پدی لاکت را شروع کرده و 5 قطره شب و 5 قطره صبح بدهید. برای تب از استامینوفن کمک بگیرید و باتوجه به بی قراری قطره پلارژین کیدز شروع شود اگرچه مجموعا من مراجعه را توصیه میکنم الان حال دلبندتان چطور است ؟
0
1401/06/04
سوال کننده
سلام دکترجان تب نداره ٣۶ بودش ولی بی قرار و خیلی دفع داشته
0
1401/06/04
سوال کننده
قطره پلارژین چند قطره بدم
0
1401/06/05
پزشک اوما
عزیزم پدی لاکت را حتما بدهید و پلارژین، ده قطره،، 3 بار در روز بدهید و اگر دفع کنترل نشد زودتر مراجعه کنید
0
1401/06/05
سوال کننده
دکترجان درمان تاچند روز ادمه بدم اگر خوب نشد ببرم دکتر از دیروز این طوری شده اما از دیشب دارو خورده صبحم دادم ازصبح دوبار دفع داشته به نظرشما کی بایدمراجعه کنم
0
1401/06/05
سوال کننده
دیشب وامشب هر دفعه ۵ قطره پدی دادم تاعصر اگر ازچندباردفع داشت ببرم لطفابگید
0
1401/06/05
سوال کننده
چه طوری بلدنیستم
0
1401/06/05
پزشک اوما
عزیزم چون روند رو به بهبود مشاهده شده الان شرایط خوب است همین روال را ادامه دهید ، اما اگر متوجه شدید تا فردا همچنان تعداد دفع نسبت به گذشته زیاد است یا با علامت های دیگری همچون بالا آوردن همراه شد مراجعه کنید، برحسب تعداد دفعات دفع همیشگی مقایسه کنید 🌹
0
1401/06/05
سوال کننده
دکترجان پدی لاکت همان صبح شب ۵ قطره بدم
0
1401/06/05
سوال کننده
ازصبح تا الان ۵ بار دفع داشته
0
1401/06/05
پزشک اوما
عزیزم بله میتوانید تا 3 نوبت هم بدهید اما باتوجه به این شرایط توصیه میکنم مراجعه کنید تعداد دفع بیشتر از 4 بار بیانگر اسهال است
0
1401/06/09
سوال کننده
سلام دکتر عزیزمن به پزشک مراجعه کردم تما علامت بخاطر دندان بودش الان هم اسهال داده اما کمتراز روزهای اول بایدچیکارکنم قطع بشه
0
1401/06/09
سوال کننده
دکترم یک ویتامینی دادش گفت بعد هر دفعه دفع داخل ١٠٠ سی سی آب حل کن بخوره که اصلانخوردش گفت ویتامین های دفع شده را تامیین میکنه که نخورد اماسعی کردم زیادشیر بدم
0
1401/06/09
پزشک اوما
سلام جانم به روی قشنگتون
پدی لاکت دادید؟
پدی لاکت دادید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



310

