درود وقتتون بخیر
من هفته ۳۶ هستم و از دیروز هی درد دارم توی واژنم و رحمم هی تیر میکشه کشاله رونم درد میکنه و موقع راه رفتن خیلی اذیت میشم. آیا ممکنه زایمان زود رس داشته باشم؟ یا طبیعی هست؟ دیشبم درد شبیه درد پریودی شدید داشتم توی خواب.
پرسش (1401/06/03):
زایمان در هفته ۳۶ و انقباضات رحم
1695
31
1401/06/03
سوال کننده
0
1401/06/03
نیلوفر مامان آدرین ❤
اگه هر ۵ دقیقه یبار انقباض داشته باشی اره درد زایمانه
0
1401/06/03
نیلوفر مامان آدرین ❤
منم درد پریودی دارم😔ولی انقباض نه
1
1401/06/03
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من امپول پرلوتون میزنم
3
1401/06/03
فاطمه قاسمی
ن عزیزم نگران نباش اصطلاحا میگن ماه درده
0
1401/06/03
فاطمه قاسمی
دردای زایمانی که شروع بشه اولش درد نیست
سفت شدن بالای نافه ک مثل سنگ میشه
سفت شدن بالای نافه ک مثل سنگ میشه
1
1401/06/03
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اگه دردات منظمه برو زایشگاه ان اس تی میگیرن
اگه بخای زایمان کنی آمپول ریه میزنن برات
اگه بخای زایمان کنی آمپول ریه میزنن برات
0
1401/06/03
سوال کننده
دکترم گفت دیگه تو این هفته جلوی زایمان و نمیگیریم ولی دوستم نداریم تا دو هفته دیگه دنیا بیاد.
من برلین هستم و اینجا دکترا واقعن مثل ایران نیست نه ماماها اطلاعات درست به ادم میدن نه دکتر درست و حسابی اطلاعات میده. این امپولی که گفتین جلوگیری از زایمان یا برای ریه جنین؟
من برلین هستم و اینجا دکترا واقعن مثل ایران نیست نه ماماها اطلاعات درست به ادم میدن نه دکتر درست و حسابی اطلاعات میده. این امپولی که گفتین جلوگیری از زایمان یا برای ریه جنین؟
0
1401/06/03
سوال کننده
من شکمم سفت شده کمی و تحرک بچه جای اینکه کم بشه یا نرماله با حتی دیشب که دردا شروع شد بیشترم شده بود
1
1401/06/03
mahtab 💓💗💓
منم تو هفته ۳۶ انقباض شدید داشتم زایمان کردم
1
1401/06/03
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آمپول پرولوت واسه جلوگیری از زایمانه ولی بدون تجویز دکتر نباید بزنی
آمپول ریه واسه اینه اگه دنیا بیاد مشکل تنفسی نداشته باشه
انشالله مشکلی نداری
آمپول ریه واسه اینه اگه دنیا بیاد مشکل تنفسی نداشته باشه
انشالله مشکلی نداری
1
1401/06/04
زهرا م....
تو هفته ۳۶ ریه جنین کامل احتیاجی به آمپول ریه نیست
1
1401/06/04
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خداروشکر
1
1401/06/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگر دردهایتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده و به طول مدت یا شدت آن ها افزوده شده و یا با گذشت زمان الگوی منظم تری یافته و فواصل آن ها کم شده است بله در حال تجربه دردهای زایمانی هستید و اگر چنین مشخصاتی ندارند تمرینات رحم برای آماده شدن برای زایمان هستند و هنوز وارد پروسه زایمانی نشده اید، در هر حال باتوجه به سن بارداری نیازی به تزریق بتامتازون نیست و حتی اگر زایمان رخ دهد جنین مشکلی پیدا نخواهد کرد نگران نباشید ❤️
اگر دردهایتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده و به طول مدت یا شدت آن ها افزوده شده و یا با گذشت زمان الگوی منظم تری یافته و فواصل آن ها کم شده است بله در حال تجربه دردهای زایمانی هستید و اگر چنین مشخصاتی ندارند تمرینات رحم برای آماده شدن برای زایمان هستند و هنوز وارد پروسه زایمانی نشده اید، در هر حال باتوجه به سن بارداری نیازی به تزریق بتامتازون نیست و حتی اگر زایمان رخ دهد جنین مشکلی پیدا نخواهد کرد نگران نباشید ❤️
0
1401/06/05
سوال کننده
سپاس از شما
🙏🙏🙏
🙏🙏🙏
1
1401/06/05
سوال کننده
سپاس از شما🙏
1
1401/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
1
1401/06/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




