سلام وقتتون بخیر
من بیست و یک هفته ام و بارداری اولمه.الان چندروزه که تکون خوردنای بچه رو حس میکنم.تو این چندروز بعضی روزا تعداد تکوناش خوبه ولی بعضی روزا مثل امروز تعداد تکوناش کمه مثلا یک دفعه صبح(هر دفعه پشت سرهم با فاصله کمتر از سی ثانیه پنج شش تا تکون میخوره)و یه دفعه ظهر تکون خورده و یه کوچولو هم عصر.واسه من تکوناش جوری نیست که منظم باشه یا هر یک ساعتی یه بار حسش کنم.میشه تجربه اتون رو بهم بگید؟اینقدری که تکون میخوره طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



566
1401/06/03





