سلام دوستانی ک زایمان کردین کسی بوده یهو درد زایمان بگیره ؟؟
1
1401/06/03
yasi
زایمان کلا یهوییه از قبل خبر نمیده تو هر درد تو هفته ات رو درد زایمان حساب کن
0
1401/06/03
zahra .
سلام یعنی کمر درد هم جز درد زایمان حساب میشه؟
0
1401/06/03
مامان ایلیا و اهورا
درد زایمان با هر دردی فرق داره منظمه مثلا ۳۰ ثانیه میگیره ۳دقیقه درد نداری باز دوباره تکرار میشه
0
1401/06/03
مامان ایلیا و اهورا
ولی تو هفته شما باید هرروز برید بیمارستان وضعیت بچه رو چک کنید
0
1401/06/03
zahra .
به من نگفتن هر روز بیا فقط گفتن هر هفته بیا
0
1401/06/03
zahra .
دردت گرفت برو بیمارستان
0
1401/06/03
سحر بانو
دیگه اخراشید منم ۴۲ هفته زایمان کردم
اول به زور نگهم نمیداشتن اخرسر اورژانسی سزارینم کردن اوسکلا
اول به زور نگهم نمیداشتن اخرسر اورژانسی سزارینم کردن اوسکلا
0
1401/06/03
zeynab ...❤️
عه چه بد
بچت چند کیلو بود؟
خو همون۴۰سز میکردن
بچت چند کیلو بود؟
خو همون۴۰سز میکردن
0
1401/06/03
sami *
عزیزم هر روز برو بیمارستان هفته به هفته دیره هفته آخری ممکنه بچه پی پی کنه برو بیمارستان بگو معاینه بشی بستریت کنن
0
1401/06/03
sami *
من از هفته ۴۰ هر روز بیمارستان بودم یکسره معاینه میشدم
0
1401/06/03
سحر بانو
3و ۴۰۰ بود
همش میگفتن هنوز وقت داری خودت باید دردت بگیره منم درد نداشتم اصلا
همش میگفتن هنوز وقت داری خودت باید دردت بگیره منم درد نداشتم اصلا
0
1401/06/03
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من یروز بعد نماز صبح درد اومد سراغم دردشم با این دردای همیشگی فرق داشت فهمیدم موقع زایمانه
0
1401/06/03
سوال کننده
من ک رفتم تو ۴۱ هفته لنتی کمرم واژنم درد میکنه خبری هم نیس
0
1401/06/03
sami *
باید معاینه تحریکی بشی
0
1401/06/03
سوال کننده
معاینه تحریکی چیه؟
0
1401/06/03
zahra .
منم رفتم هفته ۴۱،هرازگاهی شکمم میگیره سفت میشه بعد خوب میشم درد ندارم فقط درد کمر دارم
0
1401/06/03
zahra .
سونو میکنن تا بفهمن بچه پی پی کرده؟
0
1401/06/03
سوال کننده
نرفتی دکتر
0
1401/06/03
zahra .
شنبه قراره برم دکترم گفت شنبه بیا
0
1401/06/03
zahra .
تو رفتی؟
0
1401/06/03
سوال کننده
اگه تا شنبه ب دنیا نیومد میرم بیمارستان دیگه
0
1401/06/03
zahra .
انشاالله بسلامتی
0
1401/06/03
zahra .
احتمالا منم شنبه برم بستری کنه
0
1401/06/03
سوال کننده
این معاینه تحریکی چیه
0
1401/06/03
zahra .
نمیدونم والا منم اطلاعاتی ندارم
0
1401/06/03
سوال کننده
خودمون نمیتونیم انجام بدیم😅😅
0
1401/06/03
zahra .
به من گفتن نزدیکی داشته باش کمک میکنه خیلی
0
1401/06/03
سوال کننده
تکرر ادرار نداری
0
1401/06/03
zahra .
نه ندارم
0
1401/06/03
zahra .
فقط کمر درد خیلی اذیتم میکنه خیلی شبا نمیتونم بخوابم اصلا
0
1401/06/03
سوال کننده
من ک همه چی اذیتم میکنه ولی دلش نمیخواد انگار ب دنیا بیاد
0
1401/06/03
zahra .
دقیقا جا خوش کردن نمیخوان بیان،راستی جنسیت بچه ات چیه؟
0
1401/06/03
sami *
انگشت میکنن دهانه رحم رو چک میکنن همون باعث میشه دردات شروع بشه
0
1401/06/03
sami *
یهو ازت ترشح سبز میاد برو اصرار کن بهشون بستری بشی هرجور شده یعنی چی هفته به هفته بیا هر روز باید بری ان اس تی بدی
0
1401/06/03
sami *
اصلا معاینه تحریکی نشدی یعنی ؟ چه دکتری داری , توو هفته های آخر چک میکنن ببینن چقدر باز شدی منو یکسره چک میکردن آخرم ۴۰ هفته و ۴ روز بودم با معاینه تحریکی که ماما بیمارستان انجام داد دردام شروع شد ، خیلی درد داره ولی خیلی خوبه
0
1401/06/03
سوال کننده
پسر
0
1401/06/03
سوال کننده
نه فقط چهارشنبه هفته قبل رفتم یک انگشتش کرد گفت یک سانت باز شده
0
1401/06/03
sami *
من توو ۴۰ هفته هر روز چک میشدم هم خودم هم ضربان قلب بچم ماما بهم گفت تا ۴۱ هفته دردام شروع نشد بستری بشم ۴۰ هفته و ۴ روز دردام شروع شد زایمان کردم فرداش
0
1401/06/03
سوال کننده
امروز یهو زیر دلم یه تیری میکشه انگاری دستشویی دارم چیه
0
1401/06/03
sami *
سرش داره میاد پایین تر
0
1401/06/03
sami *
خیلی مراقب کیسه آب باش یه چیز گرم و داغیه حس کردی داره ازت خارج میشه سریع برو بیمارستان
0
1401/06/03
سوال کننده
۴۱ هفتم یعنی هنوز نیومده😭😭😭
0
1401/06/03
sami *
هربار درد داری زمان بگیر باید منظم باشه مثلا هر ده دقیقه ۱ دقیقه درد بکشی درد زایمان کم و زیاد میشه قط نمیشه
0
1401/06/03
sami *
ببین اینقدر پایین میاد بهت زور دستشویی میاد دیدی یبوست میشی چجوری آدم زور میزنه همونجوری الآنم کاری نداری یکمی قر کمر برو اسکات برو
0
1401/06/03
sami *
ایشالا امشب دردات میاد زایمان میکنی این آخرا آدم خیلی خسته میشه
0
1401/06/03
sami *
باید یکسره بچه ات تکون بخوره هربار دیدی تکون نمیخوره چیز شیرین بخور آب یخ بخور
0
1401/06/03
سوال کننده
تکرر ادرار ک دیگه خستم کرده
0
1401/06/03
sami *
دیدی تاثیر نداشت برو دکتر ، من وقتی داشت دردام شروع میشد شدیدا ادرار میگرفت منو خالی میشدم دردم کم میشد ولی قط نمیشد من جات بودم امروز میرفتم بیمارستان میگفتم حرکات بچه کمه حداقل تست ازت میگیرن خیالت راحته شاید اصلا بستری شدی
0
1401/06/03
sami *
منم ۱.۵ بودم درد داشتم به ماما که گرفته بودم گفتم تورو خدا نذار برم خونه بستریم کردن
0
1401/06/03
سوال کننده
امروز رفتم بهداشت صدا قلبش گوش کردن گفتن خوبه
0
1401/06/03
سوال کننده
ماما من ک اصلا منو یبارم ندیده فقط رفتم تشکیل پرونده دادم گفت رفتی بیمارستان ۴سانت شدی زنگ بزن بیام
0
1401/06/03
sami *
اره خوبه پیگیر باش یکسره
0
1401/06/03
sami *
من ماما خصوصی گرفتم یکسره ورزش میکرد باهام روز زایمان منو حموم کرد مثل یه مادر دور من بود خودشم بچمو دنیا آورد
0
1401/06/03
سوال کننده
دیگه ان تی زده ۴ شهریور نشد شنبه میرم بیمارستان
0
1401/06/03
sami *
اره خوبه ایشالا به سلامتی زایمان میکنی
0
1401/06/03
مامان آینده🥹
سلام
0
1401/06/03
سوال کننده
خداکنه این هفته خیلی اذیتمکرد
0
1401/06/03
مامان آینده🥹
خوبید خانوما
0
1401/06/03
سوال کننده
سلام
0
1401/06/03
مامان آینده🥹
عکس سونو همسایمون رو تجزیه تحلیل میکنید البته با اجازه صاحب تاپیک
0
1401/06/03
سوال کننده
من ک از سونو سر در نمیارم خخخ
0
1401/06/03
مامان آینده🥹
شرایطش هم یکم مثل مال من بوده
0
1401/06/03
مامان آینده🥹

0
1401/06/03
zahra .
اون معاینه رو هر هفته که میرم انجام میدن میگن رحمت باز نیست بسته است
0
1401/06/03
zahra .
هفته قبل هم فشارم وگرفتن گفتن ۱۳ شده فرداش رفتم بیمارستان ویزیت و NST شدم همه چی خوب بود
0
1401/06/03
zahra .
بچه ام هم مدام حرکت داره
0
1401/06/03
zahra .
میگن پسر دیر به دنیا میاد دختر زود،برای من دختره
0
1401/06/05
zahra .
سلام سارا جان خوبی؟چیکار کردی؟بستری شدی؟
0
1401/06/05
سوال کننده
سلام اره عزیزیم دیروز دردم گرفت اومدم زایمان کردم
0
1401/06/05
zahra .
خب بسلامتی انشالله،برای منم دعا کن من دوشنبه قراره برم بستری بشم آمپول بزنن بهم دهانه رحمم هنوز بسته است
0
1401/06/06
سوال کننده
انشاالله شمام بزودی زایمان میکنی من خمون تاریخ ان تی زده بود واسم دقیق همون شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



861

