سلام خانم دکتر و دوستان عزیز من الان۱۹ هفته پنج روزمه هجده هفته رفتم سونوی آنومالی دادم ولی برام آزمایش ننوشت چون گفتن با توجه به سنت که ۲۴ سالته و آزمایش nt خوب بوده نیاز نیست
من بارداری اولمه تجربه کافی ندارم
الان متوجه شدم که آزمایش عربالگری دوم واجبه. ولی خب الان نمیتونم دیگه انجام بدم توی سوتو همه چیز نرمال بود
عکسشو میفرستم. الان خدایی نکرده مشکلی پیش نمیاد ؟
ممنون میشم جواب بدین. از وقای فهمیدم استرس دارم 😔 ممنون میشم جواب بدین
پرسش (1401/06/03):
آزمایش غربالگری دوم و سونو آنومالی
681
21
1401/06/03
سوال کننده
0
1401/06/03
سوال کننده

این آزمایش ان تی هست
0
1401/06/03
سوال کننده

0
1401/06/03
سوال کننده

اینم سونوی آنومالی
0
1401/06/03
سارا کیانی
واجب نیست خیلی ها انجام نمیدن
0
1401/06/03
سارا کیانی
منم خودم داوطلبانه انجام دادم وگرنه دکتر ننوشت و گفت OK هست
0
1401/06/03
شیوا 💙
واجب نیس غربال دوم
واسه اونا که اولی مشکل داشته واجبه فقط
اگه اولی خوب باشه کسی نمیره
واسه اونا که اولی مشکل داشته واجبه فقط
اگه اولی خوب باشه کسی نمیره
0
1401/06/03
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
همون بهتر ک انجام ندادی .
باریک الله ب دکترت
باریک الله ب دکترت
1
1401/06/03
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ب نظر دکترت ربط داره نیازی ندیده
مال من همه چی خوب بود الکی نوشت حالا درگیر همون الکی ام .
خیالت راحت ان شالله ک صحیح و سالمه ❤💫🤲🏻
مال من همه چی خوب بود الکی نوشت حالا درگیر همون الکی ام .
خیالت راحت ان شالله ک صحیح و سالمه ❤💫🤲🏻
0
1401/06/03
زنبق امیر
کی گفته واجبه
واجب نیس وقتی اولی خوبه این آزمایشات فقط استرس وارد میکننن
واجب نیس وقتی اولی خوبه این آزمایشات فقط استرس وارد میکننن
0
1401/06/03
مامان مهسا
منم انجام ندادم.چون اولی خوب بود خدا رو شکر.نگران نباش
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
منم انجام ندادم چون دکترم با توجه به ان تی و غربالگری اولیم گفت نیاز نیست انجام بدی،فقط گفت آنومالی بده
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
خداروشکر خوب بوده ک نخواست دیگه!چرا الکی نگرانی!؟
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
تازه من به دکترم گفتم،برگشت گفت دو قلو دو حالت داره!یا خوبه غربالگریشون یا بده!ک وقتی خوب باشه دیگه دومی و نمیخواد انجام بدی
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
منم مث شما کلی نگران شدم استرس کشیدم ولی همین خانومای اوما گفتن چرا اینجور میکنی به دکترت اعتماد کن حتما لازم ندونسته
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
حالا منم به شما اینو میگم استرس نداشته باش توکلت بخدا
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
😉😉😉😉😉
0
1401/06/03
سوال کننده
مرسی ممنونم از پیامای پر انڔژیتون😍
0
1401/06/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم چه کسی گفته غربالگری مرحله دوم واجب است، این غربالگری در صورتی انجام میشود که عدد محاسبه شده در محدوده مشکوک یا پرخطر باشد، برای شما که منفی بوده و فقط آنومالی اسکن کفایت میکند و البته که میتوان سطح آلفا فیتوپروتیین مادری برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی را هم انجام داد همین موارد کفایت میکنند و اصلا دلیلی برای مرحله دوم غربالگری نیست اگر انجام میدادید جای سوال داشت، بیهوده استرس به خودتان و تودلی کوچکتان وارد نکنید جانم 💗
عزیزم چه کسی گفته غربالگری مرحله دوم واجب است، این غربالگری در صورتی انجام میشود که عدد محاسبه شده در محدوده مشکوک یا پرخطر باشد، برای شما که منفی بوده و فقط آنومالی اسکن کفایت میکند و البته که میتوان سطح آلفا فیتوپروتیین مادری برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی را هم انجام داد همین موارد کفایت میکنند و اصلا دلیلی برای مرحله دوم غربالگری نیست اگر انجام میدادید جای سوال داشت، بیهوده استرس به خودتان و تودلی کوچکتان وارد نکنید جانم 💗
0
1401/06/03
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر جون. یعنی الان شما نگاه کردین. آزمایش چیزا مشکلی نداشتن؟
0
1401/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم❤️اگر مشکلی داشتند قطعا میگفتم عزیزدلم ریسک منفی بوده و مشکلی ندارد🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




