سلام مامان جان
گل دخترتان عفونت دارد اما با توجه به سن من نمی توانم درمان را تعیین کنم و باید برای تعیین دوز آنتی بیوتیک به صورت حضوری به متخصص اطفال مراجعه کنید به علاوه تلاش کنید تا مایعات بیشتری به دخترتان بدهید اگر پوشک می شود تا حد امکان کمتر او را پوشک کرده و زود به زود تعویض کنید🌹
ینی مشکل دیگه ای نداره یه جان زده خون مثبت اون نگران کننده نیس؟ اره یه روز دیدم موقع ادرار هینی میکشه و گریه میکنه فهمیدم سوزش داره بردم دکتر ازمایش خواست و سفکسیم دادن یکی دوروز پوسکش نکردم و زود ب زود میشستمش الان دیگه اذیت نیس
دفع خون بدلیل عفونت رخ داده است مامان گل🌸🌸آزمایش قبل سفیکسیم بوده؟ اگر اینطور بوده درمان را ادامه دهید اما بهتر است نتیجه را به اطلاع متخصص اطفال دلبندتان برسانید چون در مقایسه با سفیکسیم، داروی نیتروفورانتویین گزینه بهتری است و ممکن است تصمیم به تعویض درمان بگیرند
بله قبل سفکسیم نمونه رو گرفتم
پس تا شنبه سفیکسیم بدهید و بعد مجددا با متخصص اطفال مشورت کنید 🌹🌹
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان 🌹🌹