سلام دکتر عزیز و اومایی های گل
من امروز رفتم که نوبت بگیرم برای آی یو آی
۱۷ سیکلم هستم دکتر بعد از معاینه واژینال گفت تخمک سمت راست آزاد شده تخمک سمت چپ هنوز آزاد نشده
دو تا آمپول اس سی جی تجویز کرد گفت هر دو رو امشب بزن نزدیکی داشته باش
از روز شنبه دوفاستون بخورم شبی دو تا
قرص گلوکوفاژ بعد از ناهار یکی بخورم
پودر inofolic روزی یک بار
آمپول رو کرمانشاه زیر پا گذاشتیم پیدا نشد
چجوری تخمک هام آزاد بشه ؟
کاری هست بتونم انجام بدم برای اینکه بدون آمپول آزاد بشه؟
چون ۱۷ سیکلم هستم تاثیری داشت حتی با امپول ؟
پرسش (1401/06/02):
تجویز آمپول اچ سی جی و پیدا نکردنش
337
10
1401/06/02
سوال کننده
0
1401/06/02
noor 81
سلام
من نمیفهمم چرا پیدا نمیشه
من ساکن یکی از محله های اصفهانم
توی اولین داروخونه خریدم اومدم بیرون
تازه با حرفهای بقیه ترسیدم گفتم پیدا نمیشه ولی خداروشکر اینطور نبود
چرا کرمانشاه اینطوره؟
همیشه اینقدر امکاناتش کمه؟
من نمیفهمم چرا پیدا نمیشه
من ساکن یکی از محله های اصفهانم
توی اولین داروخونه خریدم اومدم بیرون
تازه با حرفهای بقیه ترسیدم گفتم پیدا نمیشه ولی خداروشکر اینطور نبود
چرا کرمانشاه اینطوره؟
همیشه اینقدر امکاناتش کمه؟
0
1401/06/02
سوال کننده
کرمانشاه قبلا خریدم من همه دارو خونه ها داشتن
ولی امروز هر جا رفتیم گفتن نیست
ولی امروز هر جا رفتیم گفتن نیست
0
1401/06/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون نجمه جانم
عزیزم کاری نمیتوان کرد با سامانه 1490 تماس بگیرید اگر پیدا نشد فقط اقدام داشته باشید 🌹
عزیزم کاری نمیتوان کرد با سامانه 1490 تماس بگیرید اگر پیدا نشد فقط اقدام داشته باشید 🌹
0
1401/06/02
سوال کننده
بعدش دارو های دیگه رو مصرف کنم یا نیازی نیست چون آمپول رو نزدم؟
0
1401/06/02
پزشک اوما
بله مصرف کنید ارتباطی با تزریق hcg ندارند عزیزم
1
1401/06/02
سوال کننده
ممنونم دکتر اوما عزیز😘
1
1401/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلکم💗💗
0
1401/06/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




