سلام خانم دکتر عزیز .
میخواستم نظرتون رو درباره ی کاپ قاعدگی بدونم .
که آیا نسبت به نوار و تامپون بهتره ؟ از لحاظ عفونت و اینا . برا بدن ضرر داره یا نه
کلا نظرتون درباره کاپ قاعدگی چیه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



514
1401/06/02


