تا چهل روز اون بو هست نگران نباش
خیلی بدهمش دوش میکیرم روزی چندبارلباس زیرموعوض میکنم میگم دیگرانم حس میکنن اذیت میشن 😭
حالامیگن عادی من نگرانم بودم ه نکنه ازداخل یه اتفاقی افتاده باشه،
خودا عکس دختر خودته ندا جون هزار ماشاالله چقدره نازه واسش اسپند دود کن خدا واست نگهش داره
نه فداتشم عکس دخترم نیست دختر من پنج ماهس نمیتونه که بلن شه بودی عکسشو میفرستم
منم تا چندوقت حالم از خودم بهم میخورد بوی شیر بوی خون
به مرور خوب میشه نگران نباش
سلام به روی ماهتون عزیزم
مامان گل اگر بویی شبیه به بوی خون مانده احساس میکنید طبیعی است و جای نگرانی ندارد اما اگر این بو با گذشت زمان شدت پیدا کرده و بخیه ها ترشح دارند از نزدیک ارزیابی شوید💗
سلام ممنون دکتراومانه شدت نداشته،وروشکمم بخیه هام ترشح نداره
بسیار هم عالی عزیزم اگر تب و لرز هم ندارید، دیگر جای نگرانی نیست 🌹🌹