سلام میشه جواب منو تفسیر کنید و جنسیت بگید کجا زده
0
1401/06/01
سوال کننده

1
1401/06/01
خانم گل .
نی نی دختره عزیزم
0
1401/06/01
سوال کننده

0
1401/06/01
سوال کننده
کجاش زده
0
1401/06/01
سوال کننده
کجاش نوشته گلم
0
1401/06/01
خانم گل .

اینجا نوشته کروموزوم y مشاهده نشد
0
1401/06/01
سوال کننده
مرسی آخ جووون
0
1401/06/01
خانم گل .
تو انومالی مگه نگفتن بهت جنسیتو🤔
0
1401/06/01
سوال کننده
بیشتر رو دستش تمرکز کرد که باز نمیکرد
0
1401/06/01
خانم گل .
چ ربطی ب دستش داره😐
انومالی دیگه هر دکتری باشه میگه جنسیتو
انومالی دیگه هر دکتری باشه میگه جنسیتو
0
1401/06/01
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر همش خوبه و گل دخترت صحیح و سلامته😍💞
0
1401/06/01
سوال کننده
ممنون خداروشکر
0
1401/06/01
سوال کننده
گفت ولی خیلی دقت نکرد اکتفا نکردم
درضمن گاهی دخترا پسر درمیان ولی پسرا قطعی پسرن دختر نمیشن
درضمن گاهی دخترا پسر درمیان ولی پسرا قطعی پسرن دختر نمیشن
0
1401/06/01
محدثه S.M
عزیزم میشه بپرسم چرا nipt انحام دادی؟؟؟رسکش چقد بود مگه؟؟
2
1401/06/01
خانم گل .
این تشخیص اشتباه جنسیت برا هفته های پایینه معمولا ( سونو ان تی)
تو انومالی خییلی کم پیش میاد جنسیتو اشتباه بگن(چون اعضای بدن جنین کاملا مشخصه)
بعدم همه ک سلفری نمیدن و ب جنسیتی ک تو انومالی بهشون میگن اکتفا میکنن
تو انومالی خییلی کم پیش میاد جنسیتو اشتباه بگن(چون اعضای بدن جنین کاملا مشخصه)
بعدم همه ک سلفری نمیدن و ب جنسیتی ک تو انومالی بهشون میگن اکتفا میکنن
0
1401/06/01
سوال کننده
کرومزون ۱۸
۴۹۷ بود
شماها از کجا متوجه میشید من قبلا آزمایش دادم
۴۹۷ بود
شماها از کجا متوجه میشید من قبلا آزمایش دادم
1
1401/06/01
زری مامان هانا
چون گلم این ازمایشی ک دادی وقتی ریسک بزنه باید بدی براهمین دوستان متوجه شدن
0
1401/06/01
زری مامان هانا
خداراشکر ک سالم
0
1401/06/01
الی .
عزیزم خدا گل دخترت رو حفظ کنه واست.هزینه آزمایشت چند شد؟
0
1401/06/01
سوال کننده
۴۲۸۰
0
1401/06/01
سوال کننده
اگر بیمه دارید قبل رفتن به آزمایشگاه برید معرفی نامه از بیمه بگیرید
1
1401/06/01
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
مبارکتان باشد مامان یک گل دختر شیرین هستیدو از نظر بیماری های ژنتیکی مورد ارزیابی نیز نتیجه منفی است یعنی مشکلی وجود ندارد 💗
مبارکتان باشد مامان یک گل دختر شیرین هستیدو از نظر بیماری های ژنتیکی مورد ارزیابی نیز نتیجه منفی است یعنی مشکلی وجود ندارد 💗
1
1401/06/02
سوال کننده
ممنون اوما جووون
0
1401/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💗💗
0
1401/06/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



417

