سلام دکتر جان خسته نباشید من دوباره آزمایش دادم و دکترم گفت کمی عفونت دارم ایشون سفکسیم بهم دادن. دیروز رفتم و هنوز مصرفشون نکردم. چند روزه ترشح بی رنگم زیاد تر شده مثل آب میمونه. و این دو روز اخیر ترشح سفید دارم و عذر میخوام حس میکنم بوی پنیر میده. این موارد رو یادمرفت به دکترم بگم . بنظرتون باید دوباره مراجعه کنم؟ ممنون میشم آزمایشم رو هم یه نگاه بندازید .🙏🏻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



466
1401/06/01



