سلام پزشک محترم سوال یکی از دوستان هست:👇👇👇👇
علت سقط مکرر (۲ بار) چیه 😔😔 باردار میشم تو ۶ هفته میفتم به لکه بینی و سقط میشه .
خودم و همسرمم مشکلی نداریم
خودم از لحاظ چکاپ و سونو کاملا سالم هستم و تنبلی تخمدان ندارم و اینکه یک سیکلم روز ۱۴ سونو فولیکول رفتم و فولی های ۲۴ . ۱۶ . ۱۸ داشتم
و آزمایش اسپرم همسرمم خوبه .
مورفولوژی ۶۳ %
تحرک A اسپرم 10/9درصد
تحرک B اسپرم 35%
جمع تحرک a b اسپرم که برای باروری مهمه 41 /2 هستش
جمع تحرک A B C اسپرم 86%
تعداد کلشم 78.8158
هست حالا با این وجود که نه خودم و نه همسرم مشکلی نداریم پس علت سقط چی میتونه باشه 😞😞😞😞😞
پرسش (1401/05/31):
علت سقط مکرر (2بار)
978
61
1401/05/31
سوال کننده
0
1401/05/31
سوال کننده
ممنون میشم دوست عزیزم رو راهنمایی کنید🙏🙏
0
1401/05/31
Sheyda Salehi
غزاله تو همونی نبودی پنج سال اقدام
0
1401/05/31
Maryam pormehr
وای ترسیدم فک کردم اول خودتی.
0
1401/05/31
Maryam pormehr
خدایی نکرده دور از جون
0
1401/05/31
سوال کننده
سلام عشقم اره 6سال اقدام بودم
0
1401/05/31
سوال کننده
فدات بشم مهربونم نه سوال یکی از بچه های اوما بود اعتبار نداشت من واسش پرسیدم🙏
0
1401/05/31
Sheyda Salehi
وای دیدمت انقد خوشحال شدم انشالله بسلامتی عزیزم برا منم دعا کن
0
1401/05/31
سوال کننده
قربونت برم شیدا جون حتما گلم اگه خدا قابلم بدونه.تو مگه باردار نبودی؟
0
1401/05/31
Sheyda Salehi
نه عزیزم من سال پیش همین موقع سقط کردم دو بار دیگه باردار نشدم
0
1401/05/31
Sheyda Salehi
مشکل منم همین دوستته که الان گذاشتی
0
1401/05/31
Sheyda Salehi
اللنم منتظرم
0
1401/05/31
Sheyda Salehi
دو روز دیگه موعدمه
14
1401/05/31
سوال کننده
الهی به حق این ماه عزیز هرکس منتطره خدا یه تو دلی تو دلش بزاره که به سلامتی بغلش بگیره 😢🙏
1
1401/05/31
Sheyda Salehi
آمین الهی
0
1401/05/31
سوال کننده
انشاالله تاپیک بارداریتو ببینم عزیزم دو روز دیگه خدا سوپرایزت کنه
0
1401/05/31
مهشید .
دوست منم این مشکل رو داره الان ۴سال اقدامه.آز ژنتیک و خودایمنی هم داده مشکلی نداشته این ماه امپول زده ببینه چی میشه.عکس رنگی و همه چی هم گرفته.اونم دقیقا ۲بار سقط داشت قبل تشکیل قلب
0
1401/05/31
🤪Zahra 🤪
سلام عزیزم همسرشون کجا آزمایش دادن؟ آزمایشگاه معمولی یا آزمایشگاه معتبر مثل رویان
0
1401/05/31
🤪Zahra 🤪
من خودم 4 بار سقط داشتم. همون هفته های 6.7 به دلیل پوچ بودن
0
1401/05/31
🤪Zahra 🤪
آزمایش همسرم که بیرون انجام دادیم بردیم پیش اورولوژی مرکز سقط مکرر اصلا قبول نداشت فرستاد رویان.
بعد روی جواب اونجا نظر داد
بعد روی جواب اونجا نظر داد
0
1401/05/31
🤪Zahra 🤪
من 3 بار طبیعی بار شدم که سقط شد یکبار ای یو آی که اونم پوچ شد سقط کردم. تو سیکل آی وی اف بودم تخمک کشی انجام دادم فریز کردم منتظر بودم نوبت هیستروسکوپی بگیرم که باردار شدم شکر خدا مونده تا الان
0
1401/06/01
مامان بچه ❤
ممکنه رحم سپتوم داشته باشه که با عکس رنگی مشخص میشه
سپتوم بیشتر مواقع باعث سقط میشه
منم مشکلم همین بود که وقتی دکترم فهمید عمل کردم و سپتوم رو برداشت
سپتوم بیشتر مواقع باعث سقط میشه
منم مشکلم همین بود که وقتی دکترم فهمید عمل کردم و سپتوم رو برداشت
1
1401/06/01
zahra75 B
سلام عزیزم منم دوبار سقط داشتم به علت توقف رشد شما اگه میخوای از تکرار مجدد جلوگیری کنی باید آزمایشات ژنتیک،عفونی،هورمونی،انعقادی،ایمنی،و عکس رنگی رحم و پاپ اسمیر بگیری تا علت مشخص شه و علت هم ۹۰درصد یکی از ایناس
0
1401/06/01
zahra75 B
و من توصیه میکنم حتما اینارو انجام بده تا دیگه خدایی نکرده تکرار نشه من سر دوتا سقطم واقعا پیر شدم
0
1401/06/01
zahra75 B
و از من گوش کن
0
1401/06/01
zahra75 B
زهرا جان شما مشکلی داشتین تو آزمایشاتتون نشون داد؟
0
1401/06/01
سوال کننده
نمیدونم ازش میپرسم حتما
0
1401/06/01
سوال کننده
مرسی عزیزم حتما بهش میگم
0
1401/06/01
مامان ایلیا ...
سلام عزیزم منم دوبار سقط داشتم ایست قلبی کردن جنین هام بعد تشکیل قلب .یکبار ۹هفته یکبار ۶هفته .آزمایش ژنتیک و ازمایشات سقط مکرر دادم که برای دکترم فرستادم گفت خونم خیلی غلیظه وقتی باردار شدم باید اسپرین بخورم و یک دوره قرص پریزلون همچین چیزی .خانما بعضی ها دیدم دکتر هم بهشون آسپرین میده هم آمپول انوکسا .دکتر من ازمایشام دید اصلا اسم امپول انوکسا نبرد فقط گفت باردار شدی اسپرین شروع کن به خوردن .کسی میدونه انوکسا برای چه کسایی تجویز میشه؟؟؟
0
1401/06/01
مامان آنیا خدایا شکرت
سلام
آنوکسا هم برای غلظت خونه
تونستی جواب آزمایشو بفرست
آنوکسا هم برای غلظت خونه
تونستی جواب آزمایشو بفرست
0
1401/06/01
مامان ایلیا ...
سلام عزیزم الان میفرسم
0
1401/06/01
مامان ایلیا ...

0
1401/06/01
مامان ایلیا ...
چندبرگه هست ازمایشام دکتر گفت بقیشون خوبن فقط غلظت خون دارم
0
1401/06/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون غزاله مهربانم
عزیزدلم به دوست محترمتان بگویید که برای یافتن علت باید به مراکز ناباروری مراجعه کنند تا مجموعه آزمایشات تخصصی مرتبط با علت یابی سقط مکرر انجام شود، آنچه که ایشان به عنوان مشکل نداشتن مطرح میکنند مرتبط با مسیر باروری هستند اما علت سقط را باید در مسائل انعقادی، ایمنی، هورمونی، ژنتیکی،. اختلالات ساختاری رحم و... مورد ارزیابی قرار داد🌹
عزیزدلم به دوست محترمتان بگویید که برای یافتن علت باید به مراکز ناباروری مراجعه کنند تا مجموعه آزمایشات تخصصی مرتبط با علت یابی سقط مکرر انجام شود، آنچه که ایشان به عنوان مشکل نداشتن مطرح میکنند مرتبط با مسیر باروری هستند اما علت سقط را باید در مسائل انعقادی، ایمنی، هورمونی، ژنتیکی،. اختلالات ساختاری رحم و... مورد ارزیابی قرار داد🌹
0
1401/06/01
مامان آنیا خدایا شکرت
آره عزیزم یکم غلظت خون دارید ولی اون همه هم زیاد نیست انشاالله با همون آسپرین اوکی میشه
فقط یکی دوماه قبل اقدام حتما آسپرین شروع کن
فقط یکی دوماه قبل اقدام حتما آسپرین شروع کن
0
1401/06/01
مامان ایلیا ...
یکبار رفتم حجامت عزیزم چندروز دیگه هم دوباره میرم .حتما عزیزم فدای محبتت 😘😘😘
1
1401/06/02
مامان آنیا خدایا شکرت
موفق باشی ❤️
1
1401/06/02
مامان ایلیا ...
فدات ❤
1
1401/06/03
سوال کننده
سلام ممنون از شما پزشک مهربان و دلسوز.تشکر از راهنماییتون😍🙏🙏😘😘❤❤
1
1401/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم زنده و برقرار باشید 🌹💓🌹💓
0
1401/06/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن




