سلام مامان گل
بالا آوردن از علامت هاي رایج دندان درآوردن نیست، قوام دفع حالت اسهال دارد؟
الان ۵بار که دیروز شکمش کار کرد ۳بار حالت اسهال رو داشت ۲بار حالت معمولی زیاد شل نبود
ولی دیگه بالا نیاورد
عزیزم اگر اسهال تکرار شد قطره پدی لاکت پنج قطر صبح و پنج قطره شب بدهید اما اگر بالا اوردن تکرار شد لازم است جهت ارزیابی شرایط به صورت دقیق تر حتماً به صورت حضوری مراجعه کنید🌹
سلام دکتر عزیز
من به پزشک مراجعه کردم براش او آر اس ،پدی لاک، افاکسیم تجویز کردن
که او آر اس رو اصلا نمیخوره
ولی از ۳شنبه شب داروهارو شروع کردم
اما هنوز شکمش داره کار میکنه
سلام مامان جان به روی قشنگتون
او آر اس را در یخچال میگذارید و بعد میدهید؟
میترسم آب بدنش رو از دست بده
آیا این مدت عادی که هنوز به داروها جواب نداده
اگر او آر اس رو با شیر قاطی کنم ایرادی که نداره
خیر نمیتوانید ترکیب کنید، او آر اس را در فریزر بگذارید تا به مرحله نزدیک یخ زدن برسد، بعد با سرنگ بدون سوزن بدهید و اگر موفق نشدید کپسول یوموگی بدهید 🌸🌸