سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر دلبندتان اذیت نمی شود تا 7 روز کار نکردن شکم هم جای نگرانی ندارد اما اگر اذیت می شود، تلاش کنید برای کمک به حل مشکل یبوست و دفع راحت، با روغن زیتون یا گلیسیرین روزی سه بار اطراف مقعد را چرب کنید و مالش دهید. شکم را به صورت دورانی با روغن زیتون ماساژ دهید. نوک انگشتان را با حرکات دایره ای در جهت عقربه های ساعت بر روی ناحیه شکم حرکت دهید. فرزند خود را به پشت بخوابانید، سپس پاهای او را در دست گرفته و طوری تکان دهید که گویی در حال پدال زدن برای دوچرخه است. این کار را نیز هر بار چند دقیقه به مدت چندبار در روز انجام دهید. این اقدامات باید منظم و روزانه حتی قبل از شروع یبوست انجام شوند تا به نتیجه برسید. تعداد دفعات شیردهی را هم افزایش دهید 🌹
یه سوال دیگ نوزاد من وقتی دنیا اومد لرزش داشت خودم توبارداری انسولین میزدم گفتن افت قند داره الان لرزش خیلی کم شده ولی باز ی وقتیایی چونه یا پاش میلرلزه مشکلی نیست یا لرزش ب خاطر چیه الان
خواهش میکنم جان دلم نه نگران نباشید است مساله بدلیل کنترل ضعیف فک در شیرخواران طبیعی است اما تلاش کنید تا فواصل شیردهی بیشتر از دو ساعت نشود❤️