Ooma
پرسش (1401/05/30):

دکتر عزیزم جواب سونوگرافی منو تفسیر کنید لطفا خیلی نگرانم

سلام دکتر عزیز

دکتر عزیزم جواب سونوگرافی منو تفسیر کنید لطفا خیلی نگرانم
میتونه این نارسایی برا بچم مشکلی ایجاد کنه خیلی ناراحتم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
آسپرین یا داروهای ضدانعقاد مصرف نمی کنید؟
سلام دکتر عزیز چند روزی میشه مصرف میکنم
خیلی استرس دارم از این موضوع میتونه مشکل ساز بشه برا بچم کسی بوده با این نارسایی بچش سالم ب دنیا اومده باشه؟
جان دلم نگران نباشید بله امکان زایمان سلامت هست فقط شما نسبت به بقیه مادران باید بیشتر تحت نظر باشید، دلیل شروع آسپرین چه بوده؟ بعد دیدن سونوگرافی که تجویز نشده درست هست؟
هنوز دکترم ندیده سونوگرافی بنده رو
چند روز پیش که مطب رفتم بهم داد گفت مصرف کنم
الان سونوگرافی من خیلی نگران کنندس؟
عزیزم نگران کننده نیست اما هشداردهنده است، مجددا مراجعه کنید تا در مورد دوز آسپرین و سایر داروها در صورت صلاحدید تصمیم گیری شود. در خانه دخانیات و قلیان استعمال نشود، نمک را به حداقل برسانید ، مایعات بیشتر بخورید و بیشتر به پهلوی چپ دراز بکشید 🌹🌹
چشم مرسی دکتر عزیز لطف کردین
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.