سلام خانم دکتر من خداروشکر تا الان قندم نرمال بوده
ولی چون مواد قندی میخورم برای اطمینان امروزم خودم رفتم ازمایش قند دادم عکسشو میفرستم
و اینک مواد قندی برای جنین ضرر داره؟؟
من صبحانه یا مربا یا ارده میخورم در طول روزم کیکی بیسکوئیتی هندوانه خربزه اینجور چیزا میخورم در این حد مصرف دارم
قندوشکرم اصلا نمیخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416
1401/05/30






