لطفا برام تفسیر کنید ۳۸ هفته دو روز هستم
0
1401/05/30
سوال کننده

0
1401/05/30
سوال کننده

0
1401/05/30
مامان بچه ها m
سلام عزیزم اره پروتیین دفع میکنی
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
سرگیجه و اینا داشتی ؟
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
یا ورم و فشارت؟
0
1401/05/30
سوال کننده
نه هیچی ندارم
0
1401/05/30
سوال کننده
ورم خیلی کم دارم
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
خداروشکر پس چطور برات نوشته ازمایشو
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
اهان
0
1401/05/30
سوال کننده
میگه وزنم بالا
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
اهان
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
اشکال نداره آخرشی
0
1401/05/30
سوال کننده
فردا عمل میشم
1
1401/05/30
مامان بچه ها m
ب امیدخدا چیزی نمونده
0
1401/05/30
سوال کننده
سزارین
0
1401/05/30
سوال کننده
خطر نباشه فقد
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
بسلامتی خب پس دیگ زیاد مهم نیس ان شاالله ک سالم بغلش بگیری😍
0
1401/05/30
سوال کننده
ان شاءالله عزیزم
0
1401/05/30
سوال کننده
برا بچه کضرر نیس این
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
ب دکتر ک نشون میدی ؟
0
1401/05/30
سوال کننده
اره الان اومدم مطب
0
1401/05/30
سوال کننده
ب ماما نشون میدم
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
والا دوست من خیلی ب زایمانشم مونده بود دفع پروتیین داشت ن خداروشکر مشکلی پیش نیومد
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
خب خوبه
0
1401/05/30
سوال کننده
برام دعا کنید
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
رو چشمام
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
توام فردا برا بقیه دعا کن
0
1401/05/30
سوال کننده
چشم عزیزم
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
ان شاالله ک خیره
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
هرچی شد ب مام بگو
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
سلام عزیزم علایمت چی بودرفتی ازمایش دادی؟به رنگ ادرارهم مربوطه؟
0
1401/05/30
سوال کننده
چشم
0
1401/05/30
سوال کننده
هیچ علائمی نداشتم فقد گفت وزنت بالا فرستاد
0
1401/05/30
سوال کننده
ورم دارم ولی خیلی کم
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
اهان ک اینطوراخه منم هم وزنم بالاست هم یکم ورم کردم تازه هفتمم کمه
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
توازمایش های روتین دوم برااینکه ببینن دفع پروتئین داری یان ازمایش نمینویسن
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
ازمایشش سادس کاش دکتر برات بنویسه
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
برا من دو سه باری نوشت
0
1401/05/30
سوال کننده
نمیدونم من بیشتر میوه میخوردم تا غذا
0
1401/05/30
سوال کننده
میگم شاید از اون باشه
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
دوبار بخاطر وزنم یبارم بخاطر فشارم
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
خودم برم میگم بنویسه خیالم راحت بشه اخه رنگ ادرارم خیلی پررنگه
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
اره بگو حالا رنگش مهم نیس ولی ی دفه پیش میاد داری و متوجه نمیشی
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
شایدبرامنم نوشته باشه نمیدونم من ازازمایشات سردرنمیارم
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
اره شاید
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
اره راست میگی اینبارمیگم گلم ممنونم ک جوابمودادی
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
خواهش🌷
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
رنگش شاید مال کم ابی بدنت باشه
0
1401/05/30
سوال کننده
منم نداشتم یهو هیچ علائمی بری بهتره
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
👌👌
0
1401/05/30
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
اب زیادمیخورم اماازاول بارداریم رنگ ادرارم تغییرکرد
0
1401/05/30
💙💫Parnia Jooon💫💙
عزیزم دفع پروتئینت خیلی کمه ، این دفع جزئی هیچ مشکلی نداره ، منم داشتم دکترم گف نیاز به پیگیری نیس
0
1401/05/30
سوال کننده
عفونت هم هست یا ن توش
0
1401/05/30
💙💫Parnia Jooon💫💙
اره عفونت کمی هم داری
0
1401/05/30
سوال کننده
دارو میده پس
0
1401/05/30
💙💫Parnia Jooon💫💙
اره احتمالا
0
1401/05/30
سوال کننده
ماما چیزی نگفت نشون دادم ازمایش رو
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
ینی گفت خوبه؟
0
1401/05/30
مامان بچه ها m
شاید خیلی کمه دارو لازم نداری دیگه
0
1401/05/30
سوال کننده
نمیدونم دارو نداد
0
1401/05/30
سوال کننده
چیزی نگفت
0
1401/05/30
پزشک اوما
سلام مامان جان
دفع پروتئین دارید که میتواند مرتبط با عفونت ادراری یا مشکلات جدی تر باشد، فشارخون کنترل گردد، اگر زایمان فردا نیست زودتر آزمایش ادرار 24 ساعته برای کنترل دفع پروتئین انجام دهید و اگر قرار است فردا زایمان شوید تحت نظر باشید ، مایعات هم بیشتر بخورید تا بعد زایمان عفونت ادراری کنترل گردد 🌹
دفع پروتئین دارید که میتواند مرتبط با عفونت ادراری یا مشکلات جدی تر باشد، فشارخون کنترل گردد، اگر زایمان فردا نیست زودتر آزمایش ادرار 24 ساعته برای کنترل دفع پروتئین انجام دهید و اگر قرار است فردا زایمان شوید تحت نظر باشید ، مایعات هم بیشتر بخورید تا بعد زایمان عفونت ادراری کنترل گردد 🌹
0
1401/05/30
سوال کننده
فردا بستری میشم برا زایمان سزارین میشم بعدا میشه دارو بخورم
0
1401/05/30
پزشک اوما
بله عزیزدلم بعد زایمان برایتان تجویز میشود 🌹🌹
0
1401/05/30
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر برا بچه ک ضرر نداره
0
1401/05/30
پزشک اوما
اگر فشار خون همانطور که گفتم بالا نیست موردی ندارد و با شروع دریافت آنتی بیوتیک مشکل برطرف میشود 🌹
0
1401/06/01
سوال کننده
سلام دیروز زایمان کردم
0
1401/06/01
مامان بچه ها m
سلام عزیزم چشمت روشن
0
1401/06/01
مامان بچه ها m
خوبین هردو؟
0
1401/06/05
سوال کننده
سلام خدا شکر
0
1401/06/05
سوال کننده
چند روز بستری شد بچم برا زردی
0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده
اینم حلما دخترم
0
1401/06/05
سوال کننده
فقد جا بخیه هام میسوزه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



846

