مامانها بیان چند نمونه غدا یادم بدید چی درست میکنید خوشمزه باشه بچه هاتون بااشتها میخورن
1
1401/05/29
yasi
دیگه همه چی بده
کوکو
کتلت
عدسی
پلو خورشت
ابگوشت
کوکو
کتلت
عدسی
پلو خورشت
ابگوشت
0
1401/05/29
mom(N) 😌😌
هرچی که خودمون میخوریم بچه هم همونو میخوره
0
1401/05/29
mom(N) 😌😌
بجز فست فود هرچی خودت میخوری به بچه هم بده دیگه ماشالله بزرگه
0
1401/05/29
سوال کننده
آخه الرزی داره
0
1401/05/29
سوال کننده
ببخشید چند مدل عدا بهم بگید میانوعده چی میدی
0
1401/05/29
سوال کننده
چقدرشیرخشک میدید
0
1401/05/29
🌱 nstrn 🌱
پس من ک خیلی بد غذا شده میان وعده فقط چند تا چیز میخوره اما میوه خیلی دوس داره چندین بار تا شب میوه میدم دستش یا خورد میکنم تو بشقاب بخوره چوب شور میدم رانی خیلی دوس داره دنت دوس داره کاکائو دوس داره ویفر میدم پسته و فندق دوس داره داخل پیش دستی میدم میخوره بستنی،از این رنگارنگای مینو ژله اینارو میدم میان وعده
0
1401/05/29
سوال کننده
خخخخ خدایی اینها را میدی پس بچه من تو رزیمه طفلک
0
1401/05/29
🌱 nstrn 🌱
اره دیده یکسالش رد شده چرا ندی🥴🥴
0
1401/05/29
🌱 nstrn 🌱
من همه چی میدم پفیلا هم خیلی دوس داره پسر من
0
1401/05/29
🌱 nstrn 🌱
عاشق چیپس و پفکه اما نمیدم خاله هاش قایمکی بعضی وقتا دوتا میدن دستش
0
1401/05/29
🌱 nstrn 🌱
غذای هر روزم ک سیب زمینی سرخ شده🥴
0
1401/05/29
سوال کننده
من اینجوری میدم صبحها بلند میشه ۹۰سیسی میخوره. ساعت ده و نیم یا یازده. صبح فرنی باکدوحلوایی و خرماو سیب و موز و گردو و بادام درست میکنم خیلی دوست داره ده تا ۱۵قاشق میخوره ۱۲ دوباره شیرمیخوره میخوابه ساعت دو دوباره شیرمیخوره ۳ نهارمیخکره چهارم پنج میوه میدم بعد دوباره شیر بعد شاید شام بخوره
0
1401/05/29
سوال کننده
ندارم کته گوشت و قیمه یا مرع درست میکنم همین دوتا را درست کردم واسش
0
1401/05/29
سوال کننده
دیگه نمیدونم چی بدم بخوره همش دلش میخواد خودش تو دستش عدا بگیره بخوره بعصی وقتها موز میدم دستش
0
1401/05/29
سودابه محمدی
بده دستش خودش بخور بهش مزه بده لذت ببر..اشکال ندار ریختش یا لباسش خراب شده
0
1401/05/29
سوال کننده
میترسم خفه بشه همش میترسم
1
1401/05/29
سودابه محمدی
پوره میوها یا سبزیجات بده
0
1401/05/29
سوال کننده
میشه بگی مثلا چی
0
1401/05/29
سودابه محمدی
نگران نباش کوچیک کوچیک بده دستش...خودتم مراقبش باش پیشش بشین
0
1401/05/29
سوال کننده
سیب و گلابی و هلو و شلیل و قشنگ میپزم ولی رنده نمیکنم میزارم تو قاشق خودش بخوره خوشش مییاد گاز میزنه ولی بارهم دستشو میزاره جلوی دهنش انگار میخواد خودش بگیره تو دستش
0
1401/05/29
سودابه محمدی
کدوحلوایی بخاره پز کن...بعد کمی شیره انگور یا خرما بریز داخلش کنجد پودر شده پسته پودر شده مخلوط کن بخور حتی یه قاشقم خورداشکال ندار
1
1401/05/29
سوال کننده
نهار رو دوست داره خوشمزه بخوره به خدا نمیدونم با مرع چی درست کنم تنوع داشته باشه
0
1401/05/29
سوال کننده
ممنونم
0
1401/05/29
سودابه محمدی
اشکال ندا ه سعی کن خام هم بدی دستش یادبگیره
0
1401/05/29
سوال کننده
خیلی بزرگ دهنشو باز میکنه تا گاز بزنه جالبه که بلده تف کنه بهش میگم تفش کن تف میکنه بیرون میندازه
1
1401/05/29
سودابه محمدی
برنج کته درست کن داخلش گوجه لوبیاسبز له شده پخته بریز...بعد ک دم کشید ب شگل مختلف درش بیار بزار تو ظرف بخور
0
1401/05/29
سوال کننده
ممنونم
0
1401/05/29
سودابه محمدی
نترس اصلا
0
1401/05/29
سوال کننده
بدبختی میترسم بچه هم آسیب داره میخوره
0
1401/05/29
سوال کننده
یه جوری مییاد سمت یخچال حمله میکنه دلم براش میسوزه
0
1401/05/29
سودابه محمدی
عادی میش برات منم بودم ترسو
0
1401/05/29
سودابه محمدی
جانم
0
1401/05/29
سوال کننده
دندون داره ماشالله ولی من میترسم
0
1401/05/29
سوال کننده
به خدا یعنی گشنشه میاد سمت یخچال نمیدونم چی بدم دستش عدا درست میکنم نمیخوره میخواد خودش تو دستش باشه خودش بخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



168

