سلام به روی ماهتون عزیزم
در آزمایش شما همه چیز عالی است به جز سطح گلبولهای سفید خون که بالاتر از حد طبیعی بوده و میتوانند بیانگر التهاب باشند، به متخصص ایمونولوژی یا اسم و الرژی مراجعه کنید چون این جزو عوارض معمول تزریق واکسن نیست ، روی کهیرها عرق کاسنی را امتحان کنید🌹
زیر نظر هستم بهم همین ازمایشات رو داد و انتی هستامین ولی همچنان بدتر میشم واقعا اذیتم
عزیزم مونته لوکاست امتحان شده؟ پردنیزولون چطور؟
بله به مدت ۲ ماه ولی با قطعش دوبارش برگشت
لتریزل خارجی،نیوتادین در حال حاضر ردزی دوتا ولی تاثیری نداره
فکسوفنادین هم همراهش مصرف کردم
عزیزم آزمایش های ایمنی انجام نشده من توصیه میکنم به ایمونولوژیست خود بگویید از لحاظ بیماری های خودایمنی نیز اگر بررسی خاصی مدنظرشان است انجام دهند،، اگر تهران هستید به کلینیک آلرژی نزدیک دانشگاه تهران مراجعه کنید
میشه بپرسم چه آزمایشاتی هست ایمنی؟ige انجام شده
بیماری های خودایمنی مثل لوپوس و بیماری های این حوزه بد نیست که چک شوند البته تصمیم گیرنده متخصص ایمونولوژی است