سلام زهرا جانم
وقتتون بخیر 🌹
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم
سلام .ممکنه بفرمایید کجا پاسخ دادید؟من تازه عضو این سایت شدم
عزیزم به جمع ما خوش آمدید ❤️
یک بار دیگر سوال پرسیدید وارد همان بخش پرسش ها شوید تا جوابم را ببینید اما همینجا هم ادامه میدهیم، ماموگرافی برای چه کسی است؟ چند سال دارد؟ سونوگرافی از سینه انجام شده؟ میتوانید اطلاعات کامل تر بدهید؟
شب بخیر. خودم. ۳۸ سال.سونو گرافی انجام ندادم.
جان دل در ماموگرافی تغییرات دیده شده در پستان ها شواهدی مبنی بر بدخیمی ندارد اما باید ۶ ماه دیگر مجددا ماموگرافی تکرار گردد به علاوه در نواحی زیر بغل لنف نود دیده شده که خوش خیم بوده و گرههای لنفاوی هستند اما برای ارزیابی دقیقتر با توجه به سن شما یک سونوگرافی از سینه ها نیز باید حتما انجام شود و متخصص پستان بر اساس نتایج معاینات در رابطه با فواصل پیگیری ها و اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری نماید