سلام خدمت اومایی ها و پزشک عزیز اولا بابت عکس معذرت میخام.
برای اینکه منظورم برسونم مجبورم عکس بزارم
نوزادمن از دیروز صبح تاالان ۳بار این مدلی باهمین حجم دفع داشته و اینکه تغذیه ام مث همیشه هس جز حبوبات همه چی میخورم. فقط چهارشنبه شب رفتم ارایشگاه و برای اولین بار بهش مجبورشدم شیرخشک بدم ۸۰ میل شیرخشک سوپرامیل جاریم از مال پسرش درست کرد منم داد بهش میتونه ازاون باشه؟؟
حس میکنم سفت ترشده قبلا رقیق تربود از موقع بدنیا اومدنش تا الان اینجوری دفع نداشته ب این غلظت.
ولی اگ از شیرخشکه اخه مگ ۸۰ میل چقدر دفع داره؟
تازه دلدرد و کولیکم داره ک دارومیخوره حدودا ۵۳روزه هست نوزادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307
1401/05/28





