سلام
من دیابت بارداری دارم و دکترم گفته بود برم پیش متخصص داخلی و انسولین بزنم و متفورمین نخورم
ولی دکتر داخلی گفت متفورمین بخورم و بعد دو هفته دوباره آزمایش بدم برای اینکه انسولین لازمه یا نه
الانم متفورمین خریدم ولی میترسم خطرناک باشه
بعد از چند ساعت هم ب شدت دلپیچه و اسهال میشم
چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462
1401/05/27









