سلام خوبه جوابش همه فاکتوراش نرمال
حالا باز بقیه بیان تخصصی تر نظر میدن
سلام عزیزم این معمولی هست خداروشکر
انشالله تاپیک بارداریتو ببینم
سلام همه چی نرماله خدارو شکر
تعداد ۴۰.۵۵ میلیون نرماله
حرکت سریع ۵۹درصده نرماله
نمیدونم چرا دکتر ازمایشگاه گفته خوب نیست؟؟؟
ازمایشگاه با مرکز ناباروری خیلی فرق داره مام گول همینو خوردیم دوسال الکی دویدیم اخرشم تو مرکز گفتن مورفولوزی ۱ بوده
عزیزم جواب ازمایش خوبه،
ولی بهتره تو مرکز ناباروری ازمایش انجام بشه،
ولی این ازمایش نرماله مشکلی نداره خداروشکر
عزیزم پزشکم گفتن باید اینجا بگیرم
من ب خواست پزشک مراجعه کردم
شما توی آزمایشگاه چند بودید ؟
پس اگر دکتر گفته که دیگه حله ، نتیجه هم خوبه نگران نباش
سلام به روی ماهتون عزیزم
نتیجه آزمایش عالی بوده و مشکلی ندارد، خصوصیات فیزیکی مایع منی و تعداد اسپرم ها و درصد اسپرمهای با شکل نرمال و درصد اسپرمهای متحرک همگی طبیعی هستند 🌹
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️