سلام خدمت پزشک اوما
پسرم توی 5 روزگی این غربالگری رو انجام داد، از اونجایی ک خودم تو بارداری دچار کم کاری تیروئید شدم و مامانم هم کم کاری تیروئید داره لازمه که مجدد آزمایشش تکرار شه؟ توی چند روزگی باید تکرارش کنه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



305
1401/05/25



