صبح اول ازمایشمو دادم بعد سونو
سونو رو تحویل ازمایشگا دادی؟
اگ اونجا ازت گرفتن همرا با جواب ازمایش بهت میدن دیگ
ن سونو ازمایش جفت هم بودن
اصن هیچی نگفتن وقتی سونو رو دادم
منم ک هول و حواس پرت
اخه اول باید سونو بدیم بعد جواب سونو رو بدیم ازمایشگا
ینی هم سونو هم ازمایشگاه برا ی دکتره؟؟
ب من گفتن اول ازمایشتو بده بعد سونو
دیگه اینو نمیدونم فقط ازمایشگاه و سونو جفت هم بودن
اول باید سونو بدی بعد با جواب سونوگرافی بری آزمایشگاه آزمایش بدی
بدون سونو ک ازت ازمایش غربالگری نمیگیرن 🤕🤕
سلام عزیزم تا جواب سونو رو نگیرن که آزمایش نمیگیرن !!!
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم باید جواب سونوگرافی به آزمایشگاه تحویل داده میشد چطور قرار است تفسیر کنند فردا حتما پیگیری کنید شاید روال کار این است که خود مجموعه تصویربرداری برای آزمایشگاه ارسال میکنند که البته خیلی معمول نیست و باید خودتان تحویل دهید 🌹
همه جا اول سونو میگیرن بعد یه کوپی ازش باید بگیری ببری آزمایشگاه
اونجا هم یه فرمه باید پر کنی
تا ازت خون بگیرن
حتما پیگیری کن ببین چجوریاست