مرسی گلم چون جواب دادی ینی قندش خیلی بالاس؟
سلام عزیزم ان شاءالله بلا ازش دور باشه
برای قندش دکتر رژیم غذایی واسش مینویسه (دکتر تغذیه)
اون قد بالا نیست ک نیاز ب انسولین باشه شکر خدا
احتمالا متفورمین میده و قرص گلی بن کلامید یا گلی کلازید
یه دستگاه تست قند خونگی هم براش بخرید ک مرتب تو خونه چکش کنه
دکتر داخلی مراجع کنن ان شاءالله برای سدیم پایین هم دارو میدن خوب میشه
البته سدیم هم خیلی پایین نیست
در کل آزمایشش خوبه و ب موقع تست داده
فقط ان شاءالله رعایت کنه حالش زود خوب میشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در آزمایش پدر محترم شما سطح قند خون بالا بوده و مشکوک به دیابت هستند. حتما جهت شروع درمان به متخصص غدد مراجعه کرده و رژیم غذایی اصلاح گردد، ورزش هم انجام دهند. بابت سدیم پایین پزشک درخواست دهنده آزمایش نظر دهند ببینیم اصلا چرا درخواست شده است 🌹🌹