ببرش دکتر حتما
ولی زینک رو مو تاثیر داره
من دخترم موهاش خیلی کم بردمش دکتر شربت زینک نوشت الان ماشالا موهاش خیلی بلند شده
بعد دکتر براش شامپو «خواب شیرین»ایروکس نوشت
حتما میبرمش من موهاشو اصلا کوتاه نکردم همون موهای نوزادیشع
میگن موهاش داره عوض میشه خیلم تاره موهاش نازکه
سلام عزیزم
ینی نوزاد بود موهاش نریخت اصلا؟
پسرمن تقریبا ۳ماهه که بود موهاش ریخت دوباره موی جدید کم کم دراومد
الانم موهاش نرمو نازکه رنگش روشن شده
پرپشتم شده موهای دخترت زینب جان؟
موهای پسرمن خیلی کمه
سلام جان دلم
ریزش مو خیر طبیعی نیست باتوجه به سن دلبندتان برای چکاپ یک سالگی و ارزیابی علل احتمالی به صورت حضوری مراجعه کنید ، مواد غذایی غنی از آهن را نیز بیشتر به دلبندتان بدهید و روی نحوه مراقبت از بهداشت موها بازنگری کنید، خصوصا الان که فصل گرما است و تعریق بیشتر میتواند زمینه ساز ریزش مو شود🌹🌹