سلام بچه هاکسی تاحالاهمچین تجربه ای داشته؟
نمیدونم چیکارکنم الانم همش حس میکنم وقتی بچه تکون میخوره واژن ومقعدم بازمیشن،آیاتواین سن بارداری طبیعیه؟؟؟
پرسش (1401/05/24):
دوستان مراقبتای لازم واسه کسی ک آب دورجنینش زیاده چیه
457
38
1401/05/24
سوال کننده
0
1401/05/24
خانم گل .
منم تو هفته 29 بارداری اب دور جنینم زیاد بود
ولی هیچ کاری خاصی نکردم
فقط دکترم گفت دو هفته بعد سونوتو تکرار کن
وقتی دوباره رفتم سونو کم شده بود
ولی هیچ کاری خاصی نکردم
فقط دکترم گفت دو هفته بعد سونوتو تکرار کن
وقتی دوباره رفتم سونو کم شده بود
0
1401/05/24
سوال کننده
دیروز رفتم ان اس تی دادم خوب بود
خیلی استرس زایمان زودرس رو دارم،توروخداهرکی تجربه داشته بیادراهنماییم کنه
خیلی استرس زایمان زودرس رو دارم،توروخداهرکی تجربه داشته بیادراهنماییم کنه
0
1401/05/24
سوال کننده
دکترم واسه هفته دیگه سونوبیوفیزیکال تجویزکرد
0
1401/05/24
خانم گل .
چند سانت بود؟
0
1401/05/24
سوال کننده

این پایین نوشته نمیدونم کدومشونه دقیقا
0
1401/05/24
خانم گل .
13 سانته زیاد نیست ک😐😐
کاملا طبیعیه
کاملا طبیعیه
0
1401/05/24
سوال کننده
پزشک اوماهم بهم گفت خوبه اما بس که دیروزتاحالافکرای منفی اومده سراغم هرباربچه تکون میخوره ترسم میگیره،آخه بیمارستانی که میخوام زایمان کنم nicuنداره دوست ندارم برم یه بیمارستان دیگه اونادولتین خیلی اسمشون بددررفته
0
1401/05/24
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
آب دور بچه من ۲۷ بود
0
1401/05/24
سوال کننده
دکترم احتمال دادقندم بالارفته باشه گفت رژیمتوفعلارعایت کن،این ماه خودم واقعارعایت نکردم خیلی هندونه ودلسترخوردم
0
1401/05/24
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
گفت مواد قندی زیاد نخور و ..
0
1401/05/24
خانم گل .
برا چی نوشته حد بالای نرمال🤔
تا 15 سانت کاملا نرماله ک
تا 15 سانت کاملا نرماله ک
0
1401/05/24
سوال کننده
جدی؟خیالم راحت باشه؟بچتون به موقع بدنیااومد؟
0
1401/05/24
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
آره به من گفت هندونه نخور
0
1401/05/24
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
من تا ۴۰رسیدم
0
1401/05/24
خانم گل .
برا من 21 بود
بعد دکتر تو سونوم نوشته بود مختصر بیش از نرمال
بعد دکتر تو سونوم نوشته بود مختصر بیش از نرمال
0
1401/05/24
سوال کننده
چمیدونم سونوگرافیه هم اینقدربداخلاق بودکه جواب سوالمونمیداد
0
1401/05/24
خانم گل .
این سونوگرافی ک رفتی معتبره؟
0
1401/05/24
سوال کننده
دکترم گفت برابیوفیزیکال برویجایی ک خودم معرفی میکنم،معتبرترازاینه
0
1401/05/24
خانم گل .
برا منم دکتر فک کرد قندم رفته بالا
گفت ازمایش قند بده
منم دادم اما نرمال بود
گفت ازمایش قند بده
منم دادم اما نرمال بود
0
1401/05/24
سوال کننده
این همه تا۷ماه رعایت کردم ولی بعدش زیاده روی کردم خودم قبول دارم که موادقندی زیادخوردم
0
1401/05/24
خانم گل .
ببین اصلا مایع امنیوتیک تو زیاد نیست ک دکتر احتمال داده قندت بالا باشه
ی سرچ تو نت بزن میبینی
کاملا نرماله
ی سرچ تو نت بزن میبینی
کاملا نرماله
0
1401/05/24
سوال کننده
آره اتفاقاخوندم تواینترنت،نمیدونم شایدبراساس جثه من گفته زیاده نمیدونم والله عقلم یاری نمیده
0
1401/05/24
خانم گل .
ب جثه ربطی نداره ک
بنظرم دکترت حالش خوب نیست 😂😅
بنظرم دکترت حالش خوب نیست 😂😅
0
1401/05/24
سوال کننده
نمیدونم بخدا
دکترم که گفت نگران نباش برو ان اس تی بده ان شاءالله چیزی نیست اماهنوزبرخوردسونوگرافیه تودلم مونده
دکترم که گفت نگران نباش برو ان اس تی بده ان شاءالله چیزی نیست اماهنوزبرخوردسونوگرافیه تودلم مونده
0
1401/05/24
سوال کننده
حالااینومیخوام بدونم اینکه وقتی بچه داره تکون میخوره حس میکنم واژنم شل میشه طبیعیه؟
0
1401/05/24
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آب دور بچه من 22 بود
دکتر بهم گفت فعالیتتو کمتر کن کیسه آب نترکه😂
دکتر بهم گفت فعالیتتو کمتر کن کیسه آب نترکه😂
0
1401/05/24
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اگه مث حالتیه که انگار قلقلک میشی یا بی اختیار میشی منم داشتم این حالتو
حتی گاهی با تکونش جیشم میریخت🤭
حتی گاهی با تکونش جیشم میریخت🤭
0
1401/05/24
سوال کننده
جدی؟من تمام ترسم اززایمان زودرسه فقط
منم تحرکم کمه فشارنمیارم به خودم
منم تحرکم کمه فشارنمیارم به خودم
0
1401/05/24
سوال کننده
آره آفرین مثل این میمونه که یهو دربادکنک بازمیشه 😀
0
1401/05/24
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
دیگه خداروشکر آخرشی استرس نداشته باش
من با اونهمه دردسر واسه زایمان زودرس
38 هفته معینه شدم دهانه رحمم کامل بسته بود آخرم سز شدم 😂
من با اونهمه دردسر واسه زایمان زودرس
38 هفته معینه شدم دهانه رحمم کامل بسته بود آخرم سز شدم 😂
0
1401/05/24
Maryam .
سلام عزیزم ،بنظر من که طبیعیه و نترس ،والا من ازم تو ۳۵ هفته ۸/۸ بود گفتن کمه و احتمال زایمان زودرس و استراحت مطلق و الکی منو ترسوندن
0
1401/05/24
Maryam .
همین باعث شد فعالیت نداشته باشم و دردم نگرفت و کارم رسید به آمپول فشار
0
1401/05/24
Maryam .
آخرشم سزارین شدم😅
0
1401/05/24
سوال کننده
خب منم ازهمین میترسم،دوست دارم دیگه کم کم پیاده روی کنم،ولی بااین حساب دیگه بایدصبرکنم تاهفته آینده سونوبدم خیالم راحت بشه
0
1401/05/24
سوال کننده
بااینکه بطرزوحشتناکی ازطبیعی ترس دارم ولی بخاطریسری شرایط به سزارین ترجیحش میدم
0
1401/05/25
مامان گل پسر 😍
وا دختر ۱۳ ابش که عالیه😑 نرمال کاملا
مال من ۲۵ هفته ۲۱ بود بعر شد ۱۷ گفتن نرمال دیروزم ۱۲ بود گفتن نرمال. تازه نزار از ۱۳ بیاد پایین .
تازززززه در اصل تا ۲۵ نرمال حساب میشهه
مال من ۲۵ هفته ۲۱ بود بعر شد ۱۷ گفتن نرمال دیروزم ۱۲ بود گفتن نرمال. تازه نزار از ۱۳ بیاد پایین .
تازززززه در اصل تا ۲۵ نرمال حساب میشهه
0
1401/05/25
سوال کننده
والله نمیدونم روچه حسابی اینوبهم گفتن
0
1401/05/25
سوال کننده
بحدی ذهنمومشغول کرده که الان دیگه به تکوناوسفت کردنای بچه هم گیرمیدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




