سلام خدمت خانم دکتر وهمه ی مادرا دخترم هم شیر خشک بیومیل میخورد هم شیر منو بخاطر رفلاکسش که بردم دکتر شیرش عوض کرد براش نان کامفورت نوشت بچه اونو دوس نداشت نمیخورد به زورم یکی دو بار بهش دادم بالا اورد دیگه شیر خشک نمیگیره تو خواب گاهی اوقات همون بیومیل بهش میدم درحد دو پیمونه میخوره در صورتی که وزنش ۵کیلو هست فکرکنم ۵پیمونه میتونه بخوره شیر منم سیرش نمیکنه یکم درعرض ۵دقیقه میخوره مدام گریه میکنه شکمشم یه روز درمیون کار میکنه چیکار کنم اشتهاش بازبشه بتونه دوباره شیر خشک بخوره
410
38
1401/05/24
سوال کننده
0
1401/05/24
الی ی
خب یه شیرخشک خوشمزه مثل نان بهش بدین
0
1401/05/24
سوال کننده
نان کامفورت بود دیگه دکترش گفت چون ریفلاکس داره باید کامفورتش بخوره که بچه نخورد بالا اورد پس زد کلا
1
1401/05/24
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
میتونی وقتی شیر خودت بهش میدی
با سرنگ کنارش شیر خشک بدی
بزار کنار سینه ات اون مکمیزنه ، سرنگ دارای شیر خشک فشار بده
با سرنگ کنارش شیر خشک بدی
بزار کنار سینه ات اون مکمیزنه ، سرنگ دارای شیر خشک فشار بده
0
1401/05/24
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
گرسنه اش بزار
شاید شیشه قبول کرد
شاید شیشه قبول کرد
0
1401/05/24
سوال کننده
اهاباسرنگ امتحان نکردم بیدارشه امتحان کنم
0
1401/05/24
سوال کننده
گرسنه بشه تو خواب قبول میکنه تو بیداری شیر منو میخوره هعی گریه میکنه تو خواب هم نهایتش دو پیمونه
0
1401/05/24
سمانه ودنیز🌊👶🏻
تو خاب سیرش کن
0
1401/05/24
سمانه ودنیز🌊👶🏻
خودتم ببین چی شیرتو زیاد میکنه بخور
برا من دلستر زیاد میکنه
برا من دلستر زیاد میکنه
0
1401/05/24
... ...
عزیزم دو پیمانه شیر خشک خیلی خوبه برای نوزاد یک ماهه
0
1401/05/24
... ...
دختر من نزدیک ۵ ماهشه ۳ تا پیمانه میخوره
0
1401/05/24
M
تو خواب شیرخشک بده
0
1401/05/24
سوال کننده
دختر من ۳روزه دیگه دوماهش تموم میشه یه ماهه نیست
0
1401/05/24
... ...
آخه نوشته نوزاد یک ماهه
0
1401/05/24
... ...
شیرخشک های دیگه که مخصوص رفلاکس هست امتحان کن شاید خورد
0
1401/05/24
سوال کننده
باشه امتحان کنم ببینم چیه بچم ازگشنگی هلاک شد
0
1401/05/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان زیبا
عزیزم شیزخشک را تغییر داده و اگر تشخیص رفلاکس است شیرخشک انتخابی با پسوند AR بدهید تا به گزینه مناسب برسید و فرزندتان قبول کند 🌹🌹
عزیزم شیزخشک را تغییر داده و اگر تشخیص رفلاکس است شیرخشک انتخابی با پسوند AR بدهید تا به گزینه مناسب برسید و فرزندتان قبول کند 🌹🌹
1
1401/05/26
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز
0
1401/05/26
سوال کننده
دختر من از وقتی دنیا اومده ترس داره یعنی از پیشش رد بشیم یا دستمون نزدیکش ببریم میپره دوتادستهاشو باز میکنه یهو چشاشو درشت میکنه ازترس چیکار کنم ترسش بره گاهی وقتها توخواب یا بیداری نفسش یهو میره بعد که نفسش برمیگرده گریه میکنه خیلی نگرانم واسه این حالش کسی اینجوری بوده؟؟
0
1401/05/26
سوال کننده
راهی داره؟ همش میگم نفسش که میره نکنه قلبش مشکل داره
0
1401/05/26
سوال کننده
دکترش گفت بخاطر اسید معدشه
ممکنه؟
ممکنه؟
0
1401/05/26
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💜
در رابطه با مشکل دیگر فرزندتان بخشي از این رفتارها کاملاً غریزی هستند اما چون می گویید که دچار وقفه تنفسی می شود به صورت حضوری باید حتما به متخصص اطفال برای بررسی دقیق مراجعه کنید
در رابطه با مشکل دیگر فرزندتان بخشي از این رفتارها کاملاً غریزی هستند اما چون می گویید که دچار وقفه تنفسی می شود به صورت حضوری باید حتما به متخصص اطفال برای بررسی دقیق مراجعه کنید
0
1401/05/26
سوال کننده
چشم ممنون از لطفتون دکتر مهربون
0
1401/05/26
سوال کننده
لرزیدن فک پایینش هم گاه گذاری بخاطر ریفلاکس؟
0
1401/05/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 💜گرسنگی و سرما و گریه هم میتوانند علت باشند، فواصل شیردهی بیشتر از دو ساعت چه در شب و. چه در روز نشوند و در نوبت بعدی متخصص اطفال یادآور شوید تا از نزدیک بررسی کنند
1
1401/05/26
سوال کننده
چشم دکتر عزیز شیر پیشنهادی شما چه شیری هست که خوشمزه باشه بچه بتونه بخوره الان که بیومیل میخوره چه شیری با پسوند ،ARبخوره
نان کامفورت که قبول نکرد طعمش رو
نان کامفورت که قبول نکرد طعمش رو
0
1401/05/26
پزشک اوما
عزیزم باید توسط متخصص اطفال تعیین گردد اما شیرخشک های AR گزینه مناسبی هستند از جمله بیومیل Ar🌸🌸
1
1401/05/27
سوال کننده
خیلی اذیت کردم عذرخواهی میکنم یه دنیا ممنون 😘😘😘❤🌹
0
1401/05/27
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ، اذیتی نبوده و خواهش میکنم ❤️❤️
1
1401/05/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/05/27
سوال کننده
⠀🌺 🌱
🌴 🌺
🌱 🌱
🌷🌱
🌱
🍥🍥🍥🍥🍥
🍥💞💕💞🍥
🍥💞💖🍥
🍥🍥🍥
🌴 🌺
🌱 🌱
🌷🌱
🌱
🍥🍥🍥🍥🍥
🍥💞💕💞🍥
🍥💞💖🍥
🍥🍥🍥
1
1401/05/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




