سلام روز خوش دکتر جان پسرم دیروز تو حیاط یکم اب بازی کرد امروز بیدار شده یکم آبریزش بینی و تک سرفه و عطسه داره چی میتونم بهش بدم ک بدتر نشه؟
0
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام نسترن جون خدا بد نده
0
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سرماخوردگی کودکان بده بهش
0
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ی ویروسِ ک همه بچه ها گرفتن الین الان یک هفتس درگیره سرفه های بدی داشت..و اینکه هنوزم ابریزش بینی داره
0
1401/05/23
سوال کننده
سلام رقیه جان قربونت
0
1401/05/23
سوال کننده
اره خیلی
0
1401/05/23
سوال کننده
ای وای عزیزم خداروشکر بهتر شده
0
1401/05/23
سوال کننده
نمیدونم ویروسه یا نه چون اب بازی کرده یکم باد بود بخاطر اون مریض شده فعلا خیلی علائم نداره
0
1401/05/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پلارزینم خیلی خوبه
0
1401/05/23
سوال کننده
برای چی خوبه سرفه؟یا سرماخوردگی؟
0
1401/05/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
برای سرفت آبریزش گلودرد
توی نت سرچ کن درموردش بخون خیلی داروی خوبیه
توی نت سرچ کن درموردش بخون خیلی داروی خوبیه
0
1401/05/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
8 ساعتی 1 سیسی
0
1401/05/23
سوال کننده
مرسی عزیزم ببینم دکتر چی میگن تا غروب همشو بخرم
0
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من برای سرفه شربت بنفشه باریجم گرفتم ک خیلی خوب بود
1
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مرسی عزیزم
0
1401/05/23
سحر تارات
من پسرم سه روزه سرما خورده روز به روز بدتر مبشه دیشب تا حالا ۴ساعت خوابیده .روز اول تب داشت دیروز خوب بود بازم امروز تب داره
0
1401/05/23
سحر تارات
من میترسم کرونا باشه
0
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ببرش دکتر سحر جان،تب خطرناکه باید مدام مواظبش باشی
0
1401/05/23
سحر تارات
خیلی دوریم از دکتر کودکان بتید یه ساعتی تو را باشیم .الان کمی بهتر شده تب نداره توروخدا دعا کنین خوب بشه بخدا دیگه نمیتونم ازش پرستاری کنم دو روزه نه من استراحت میکنم نه بچه ام بریده ام
1
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
انشالله ک خوب بشه
0
1401/05/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دارویی چیزی بهش میدی؟اخه س روز تب نکنه خدایی نکرده جاییش عفونت داره
0
1401/05/23
سوال کننده
من هیچکدومو ندادم تا حالا پلارژینم ندادم پدی کاف دادم و زادیتن .ببینم دکتر چی میگه
0
1401/05/23
سوال کننده
کرونا اینقدر تب نداره
0
1401/05/23
سحر تارات
سه روز تب نداست روز اول تب داشت دارو دادم خوب شد دیروزم خوب بود بازم امروز تب کرد .اره دارو بهش میدم خیلی میترسم
0
1401/05/23
سحر تارات
بنظرت کرونا باشه خوب میشه ؟
0
1401/05/23
سوال کننده
چرا نشه🙄معلومه ک میشه
0
1401/05/23
سوال کننده
رسیدگی کن سوپ و اب میوه
0
1401/05/23
سحر تارات
اصلاذهیچی نمیخوره .همش گریه میکنه منم باهاش گریه میکنم خیلی گناه داره
0
1401/05/23
سحر تارات

0
1401/05/23
سحر تارات
نگا چقد گناه داره
0
1401/05/23
خانم گل .
اره پلارژین خوبه
0
1401/05/23
سوال کننده
کاش دکتر میبردی خیلی وقته مریضه گناه داره
0
1401/05/23
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/05/23
سحر تارات
تحمل نمیاره داخل ماشین
0
1401/05/23
سوال کننده
دکتر جان الان پسرم خابه تو خاب خر خر هم میکنه انگار خلط میاد تو بینی و گلوش
0
1401/05/23
سوال کننده
هیچی هم نمیخوره اصلا
1
1401/05/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فعلا میتوانید با توجه به سن دلبندتان با قطره یا اسپری بینی سدیم کلراید مخصوص کودکان بینی را خوب شست و شو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید و به علاوه شربت پلارژین کیدز (3 بار در روز و هر بار 2.5 سی سی) بدهید، اگر متوجه شدید که با گذشت زمان شرایط بهتر نمیشود حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید، اگرچه باتوجه به خلط و بی اشتهایی من توصیه میکنم همین امروز مراجعه کنید💜
فعلا میتوانید با توجه به سن دلبندتان با قطره یا اسپری بینی سدیم کلراید مخصوص کودکان بینی را خوب شست و شو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید و به علاوه شربت پلارژین کیدز (3 بار در روز و هر بار 2.5 سی سی) بدهید، اگر متوجه شدید که با گذشت زمان شرایط بهتر نمیشود حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید، اگرچه باتوجه به خلط و بی اشتهایی من توصیه میکنم همین امروز مراجعه کنید💜
1
1401/05/23
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر جان لطف کردید
1
1401/05/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
1
1401/05/23
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/05/23
سحر تارات
بچه ات خوب شد نسترن جان؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



443

