سلام خانم دکتر
سلام دوستان
خانم دکتر من قبلا عکس غربالگری سونو ان تی رو فرستادم برا شما که گفتید این عددpapp بالا هست حتما به دکترم مراجعه کنم که منم رفتم پیش دکترم ایشون گفت که نه عدد بالا نیست خوبه همه چیز ولی داخل اوما یه تایپیک دیدم که اون عدد مشکل داشته براشون که مغز جنین دکتر گفته مشکل داره از وقتی این تایپیک رو دیدم استرس دارم نکنه برا منم اینجوری باشه 😢😢😢😢
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



7047
1401/05/22



