سلام خانم دکتر این تیتر بتا مثبته یا منفی
0
1401/05/22
سوال کننده

0
1401/05/22
💕آرزو💕 .
منفی عزیزم
0
1401/05/22
سوال کننده
شرمنده گلم از کجا فهمیدین اخه زده تا 5 منفیه
1
1401/05/22
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مشکوکه
0
1401/05/22
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دور پسرت بگردم
0
1401/05/22
سوال کننده
مرسی واقعا مشکوکم منم
1
1401/05/22
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چند روز گذشته از موعدت عزیزم
0
1401/05/22
سوال کننده
۳ روز
0
1401/05/22
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بی بی نزدی؟
0
1401/05/22
سوال کننده
چرا ۳تا زدم همشون زیر دودیقه هاله افتاد
0
1401/05/22
سوال کننده
برا همین از دادم اما الان مشکوکم
0
1401/05/22
🥰mrym🥰 .
زده زیر ۵ منفی
0
1401/05/22
🥰mrym🥰 .
برا شما ۶ هستش
0
1401/05/22
🌼 maryam 🌼
چقدر رنج ازمایشگاه عجیبه
0
1401/05/22
سوال کننده
این بحساب تیتر بتا بود😂😂😂
0
1401/05/22
سوال کننده
بخدا موندم چکار کنم😂😂
0
1401/05/22
🌼 maryam 🌼
۴تا۷هفته رو ببینید زده ۰تا۵۶۵۰۰؟؟؟
0
1401/05/22
🌼 maryam 🌼
از خود ازمایشگاه سوال نکردی
0
1401/05/22
سوال کننده
اون میگه منفیه ولی چون قلیونی هستم گفتم یوقت مشکوک نباشه من قلیون بکشم ضرر داشته باشه دیدم زده ۶ مشکوک شدم
1
1401/05/22
🌼 maryam 🌼
صبر کن چند روز دیگه اگر پریود نشدی یجا دیگه بتا بده
2
1401/05/22
haanaaهانا j
مشکوکه
0
1401/05/22
آریانا ایرانی
عزیزم آخر هفته یکی دیگه بده
1
1401/05/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
۴۸ ساعت دیگه تکرار کن مشکوکه
1
1401/05/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تو همین ازمایشگاه تکرار کن
0
1401/05/22
hanyah محمدی
مثبته
0
1401/05/22
hanyah محمدی
یک هفته دگ برو بالا میره
0
1401/05/22
hanyah محمدی
من بتا تیتر دادم ۲بود گفتن منفی بعد یک هفته شد ۸۱
0
1401/05/22
hanyah محمدی
مثبت یود
0
1401/05/22
hanyah محمدی
مال تو ک بیشتر از منه
0
1401/05/22
سوال کننده
واقعا
0
1401/05/22
💕آرزو💕 .
فدای تو عزیزمممم
1
1401/05/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
باتوجه به رنج آزمایشگاه، مثبت اما مشکوک تلقی میشود. 48 ساعت دیگر در همین آزمایشگاه تیتر بتا را تکرار کنید. و فعلا قلیان نکشید جانم❤️
باتوجه به رنج آزمایشگاه، مثبت اما مشکوک تلقی میشود. 48 ساعت دیگر در همین آزمایشگاه تیتر بتا را تکرار کنید. و فعلا قلیان نکشید جانم❤️
1
1401/05/23
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/05/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/05/23
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/05/25
سوال کننده
سلام دکتر جان این تکرار ازمایش دیروزم میشه ببینید
0
1401/05/25
سوال کننده

0
1401/05/25
سوال کننده

اینم عکس بی بی چکام
0
1401/05/25
سوال کننده

0
1401/05/25
سوال کننده

0
1401/05/25
سوال کننده
بی بی چک ها متفاوته یکی نیستن
0
1401/05/25
پزشک اوما
عزیزم بتا مشکوک بالا رفته، شرایطتان مشکوک است، صبر کنید و بتا را با فاصله یک هفته در همین آزمایشگاه تکرار کنید 🌹
0
1401/05/25
دریا ثامن
خیلییی مشکوک
0
1401/05/25
دریا ثامن
بمون دو روز دیگه مجدد بتا بده
0
1401/05/25
دریا ثامن
اگه بازم خیلی کم رفت بالا عدد بتا.. برو نشون یهمتخصص بده..هر ۳ بتات رو
0
1401/05/25
سوال کننده
نمیشه ازمایشگاهمو عوض کنم برام جای تعجب داره که نیم رفته روش یا باید کم میشد یا بیشتر
0
1401/05/25
پزشک اوما
میتوانید همین حالا مجددا در آزمایشگاه دیگری تکرار کنید اما در هر حال ممکن است لازم به تکرار در همین آزمایشگاه باشد، حتما من را در جریان روند قرار دهید🌹
1
1401/05/25
سوال کننده
حتما بهتون خبر میدم دکتر عزیز
0
1401/05/25
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💗
0
1401/05/29
سوال کننده
سلام خانم دکتر اینم جواب ازمایش جدیدم
0
1401/05/29
سوال کننده

0
1401/05/29
پزشک اوما
مامان گل باردار نیستید ، در آزمایشگاه قبلی دیگر تست ندهید متاسفانه کیت هایشان بنظر فدرت سنجش دقیق ندارند یا از روی شیطنت برای تشویق به تکرار تست نتایج حد مرزی گزارش میشوند 🌹
0
1401/05/29
سوال کننده
مرسی عزیزم خودمم شک کردم که جوابشون غلطه برا همین یجا دیگه ازمایش دادم یه سوال خانم دکتر من تا کی صبر کنم تا پریود بشم الان ۱۰ روزه عقب انداختم
0
1401/05/29
پزشک اوما
کار خوبی کردید گل من، اگر سابقه چنین تاخیری نداشتید میتوانید پروژسترون تزریق کنید
0
1401/05/29
سوال کننده
اولین باره اینجوری شدم هرچی بی بی چک میزنمم مثبت میشه نمیشه از شیاف فژسترون استفاده کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1103

