سلام. دخترم یه هفته ای میشه موقع شیر خوردن دو تا قلوپ میخوره سینه رو ول میکنه سرش رو برمیگردونه سمت مخالف بلافاصله برمیگرده دنبال سینه میگرده دوباره میزارم دهنش باز همین کار میکنه... در طول شبانه روز فقط شاید دو یا سه بار درست و حسابی شیر بخوره....
0
1401/05/22
💙💙mahnaaz 💙💙
بازیش میگیره خب
0
1401/05/22
سمانه ودنیز🌊👶🏻
بازی میکنه چیکارش داری😁
0
1401/05/22
الی ی
دختر من با شیشه هم بعضی وقتا همین کارو میکنه
0
1401/05/22
mahtab 💓💗💓
عزیزم بچه ها توی۳_۴ماههگی جهش رشد دارن و این طبیعیه
0
1401/05/22
الی ی
یعنی چجوری میشن ؟
1
1401/05/22
سوال کننده
بازی میکنه یعنی😑خیلی خسته میشم کمرم میترکه یه عالمه باید منتظر بمونم تا خانم شیرشو بخوره
0
1401/05/22
الی ی
منم سر همین کلافه شدم اینجوری میکنه شیرخشک میدم بهش
0
1401/05/23
پزشک اوما
سلام جان دلم
عزیزم با شیشه شیر نمیدهید؟ دهان را ارزیابی کنید ببینید دچار برفک نشده است؟
عزیزم با شیشه شیر نمیدهید؟ دهان را ارزیابی کنید ببینید دچار برفک نشده است؟
0
1401/05/23
سوال کننده
سه بار با شیشه بهش داد همسرم که من رفته بودم بیرون .شیر خودمو میخوره. الان نگاه کردم سقف دهنش سفیده برفکه.
0
1401/05/23
سوال کننده
یعنی واسه همینم بوده که مدفوع سبز داره فک کنم چون همزمان با بدقلقیش بوده.. خودمم که عفونت قارچی گرفتم دو سه هفته ست ولی دارو ها رو خوردم باید برم معاینم کنه ببینه خوب شدم یا نه
0
1401/05/23
سوال کننده
دستاش هم مدام تو دهنشه همیشه میشورمشون اما انگار کمه. متاسفانه بقیه هم چپ وراست دستاشو میبوسن😓
1
1401/05/23
پزشک اوما
بله مامان گل احتمالا علت همین مساله است، نام داروهای خودتان چیست؟ تمام شده اند؟
با پارچه نرم و مرطوب یا گاز استریل به آرامی روی سقف دهان بکشید. اگر سفیدی به راحتی پاک شد و رنگ زبان زیر آن صورتی و ظاهر آن سالم بود، ناشی از شیر بوده و درمان لازم نیست. اما چنانچه لکه سفید به راحتی پاک نشد و یا بعد پاک کردن لکه های قرمز زخم مانند از زیر آن مشاهده کردید ، احتمالاً برفک است. نتیجه را گزارش دهید تا ببینیم چه باید بکنیم
با پارچه نرم و مرطوب یا گاز استریل به آرامی روی سقف دهان بکشید. اگر سفیدی به راحتی پاک شد و رنگ زبان زیر آن صورتی و ظاهر آن سالم بود، ناشی از شیر بوده و درمان لازم نیست. اما چنانچه لکه سفید به راحتی پاک نشد و یا بعد پاک کردن لکه های قرمز زخم مانند از زیر آن مشاهده کردید ، احتمالاً برفک است. نتیجه را گزارش دهید تا ببینیم چه باید بکنیم
0
1401/05/30
سوال کننده
سلام برفک نبود بردمش دکتر هم دید گفت برفک نداره... پس چرا اینجوری میکنه.
1
1401/05/30
پزشک اوما
عزیزم پس پزشک برحسب معاینه حضوری باید علت را که شیطنت یا علل پزشکی است را تشخیص دهند🌹
1
1401/05/30
سوال کننده
مچکرم💐
0
1401/05/30
پزشک اوما
خواهش میکنم سحر جانم🌹
0
1401/05/30
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392

