سلام ببخشید خانم دکتر میشه ببینید عدد بتا من نرمال هست یا نه
پرسش (1401/05/22):
نرمال بودن عدد بتا در هفته 4بارداری؟
692
19
1401/05/22
سوال کننده
3
1401/05/22
سوال کننده

0
1401/05/22
zahra j
سلام عزیزم بله مبارکه♥️
0
1401/05/22
Maryam pormehr
سلام بله گلی
مبارک باشه انشالله بسلامتی بغلت بگیریش
مبارک باشه انشالله بسلامتی بغلت بگیریش
0
1401/05/22
Mahsa. M M
عزیزم ب دل خوش مبارک باشه
0
1401/05/22
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
0
1401/05/22
نیلوفر 🙏
مبارکه عزیزم😍
0
1401/05/22
نیلوفر 🙏
بعداز چندروز تاخیر آز دادی؟
0
1401/05/22
سوال کننده
سلام مرسی از همگی واقعا خیلی خوشحالم بعد یه سقط اما خیلی استرس دارم که خدایی نکرده اینم طوری بشه
0
1401/05/22
سوال کننده
۴روز
0
1401/05/22
نیلوفر 🙏
اصلا هرچی فکرمنفی هست از خودت دور کن
0
1401/05/22
نیلوفر 🙏
سعی کن افکارمثبت داشته باشی تا جذب مثبتشم بشی
به خوبش فکرکن😍🙏
به خوبش فکرکن😍🙏
0
1401/05/22
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید و اگر درد یا لکه بینی یا سابقه بارداری مولار یا خارج رحمی ندارید فعلا نیازی به تکرار بتا نیست، فقط مکمل های دوره بارداري را منظم مصرف کرده و برای تشکیل پرونده بارداری مراجعه کنید، مبارکتان باشد 💗
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید و اگر درد یا لکه بینی یا سابقه بارداری مولار یا خارج رحمی ندارید فعلا نیازی به تکرار بتا نیست، فقط مکمل های دوره بارداري را منظم مصرف کرده و برای تشکیل پرونده بارداری مراجعه کنید، مبارکتان باشد 💗
1
1401/05/23
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/23
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌹
0
1401/05/28
سوال کننده
وای خدا بچم سقط شد برا بار دووم خیلی ناراحتم خدایا آخه چرا اینجوری میشه 😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




