سلام دوستان من نوزادم الان دوماهشه هم شیر خودمو هم شیر خشک میخوره الان دو سه روزه سینه سمت چپم درد میکنه ی قسمتیش و احساس میکنم زیرش سفت شده ممکنه غدد شیری گرفته باشه؟! شما هم شدین چیکار کنم خوب شه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



363
1401/05/21



