منم خیلی سردرد دارم ولی همیشه با حالت تهوع نیس گاهی اوقات
امیدوارم مشکلی نباشه
چون سردرد شنیدم اخرای بارداری نیاز به بررسی داره
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله درست شنیده اید سردرد در اواخر بارداری نیازمند ارزیابی است ، چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
فعلا هیچی دکتر جان
یه مدته سهل انگاری کردم و مولتی ویتامین و قرص اهنم را نخوردم
فقط آمپول هپارین میزنم و آسپرین میخورم
دکتر ده روز پیش تقریبا اینتاپیک را زدم
که سه کیلو اضافه کرده بودم مولتی ویتامین قطع کردم
فشارم مدام چک کردم
و سونوی کبد و صفرا هم دادم ولی مشکلی نبود
تو اینده روز نیم کیلو کم کردم و سردرد هم بعد از بیدار شدن از خواب دارم مخصوصا عصر ها
مامان جان ممکن است دچار کم خونی شده باشید، اول مراجعه کنید دفع پروتئین در ادرار و فشار دقیق کنترل شود اگر موردی نبود مصرف مکمل ها را شروع کنید و منظم ادامه دهید 🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹