Ooma
پرسش (1401/05/21):

مصرف ا اس آ و بی اشتهایی

سلام .من هفته ۳۵ بارداری رو تموم کردم.یکی دو هفته است که کم اشتها شدم ومزه دهنم بد هست و مقداری حالت تهوع دارم.روزی یه آ اس آ مصرف می کنم .میخواستم ببینم مشکلی نداره؟

سلام مامان جان
حالت تهوع در اين زمان اگرچه می‌تواند طبیعی باشد اما چون در اواخر بارداری با برخی مشکلات همچون مسمومیت حاملگی یا همان پره اکلامپسی همراهی دارد به صورت حضوری برای ارزیابی فشار خون و شرایطتان مراجعه کنید تا خیالمان از هر جهت راحت شود 🌸🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه