سلام به دوستان و پزشک اوما
دختر من ۲ سال و ۲ ماهه هستش و یه دفعه ابریزش بینی گرفته و چند روزه که به شدت دندون هاش را بهم فشار میده ،دیشب هم تب داشت و الان کمی داغه
به نظرتون برای ابریزش بینی ش باید چیکار کنم تا قطع بشه خیلی اذیت میشه
پرسش (1401/05/21):
ابریزش بینی و درآوردن دندان
333
5
1401/05/21
سوال کننده
0
1401/05/21
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
فعلا میتوانید زادیتن روزی دوبار و هر بار 2.5 سی سی بدهید، و بررسی کنید ببینید در حال دندان درآوردن نیست، اگر شواهدی به نفع رویش دندان وجود نداشت یا اگر تب تکرار شد یا مشکل برطرف نشد جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید ❤️
فعلا میتوانید زادیتن روزی دوبار و هر بار 2.5 سی سی بدهید، و بررسی کنید ببینید در حال دندان درآوردن نیست، اگر شواهدی به نفع رویش دندان وجود نداشت یا اگر تب تکرار شد یا مشکل برطرف نشد جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید ❤️
1
1401/05/21
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
0
1401/05/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
0
1401/05/21
پزشک اوما
stk: |~|12|~|201
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




