سلام خانم دکتر ومامانا پسرم چن روزه سرفه داره بخصوص شبا بدتر نمیخوام برم دکتر یه ویروس کرونا دیگه آمده حالا خواستم اینجا سوال کنم وبراش بگیرم فقط سرفه داره اونم شبا شدید تر تو خواب نت ن هیچی نداره فقط سرفه .ممنون میشم کمنم کنید
0
1401/05/20
mahtab 💓💗💓
پسر منم سرفه داشت قطره پلارژین دکتر بش داد
0
1401/05/20
mahtab 💓💗💓
خیلی موثره
0
1401/05/20
سوال کننده
روزی چن بار وچن سی سی بدم بهش
0
1401/05/20
سوال کننده
بعدا من بچم یه خس خس سینه داره با سرفه
1
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
پلارژین ها هشت ساعت ده قطره باید بدی
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
هر هشت ساعت ده قطره
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
مخصوص نوزاد بگیر ...مثل قطره های آهن و مولتی ویتامین هست
0
1401/05/20
سوال کننده
خوبه
0
1401/05/20
سوال کننده
یعنی داروش موثره
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
آره خیلی
0
1401/05/20
سوال کننده
چون بچم رفلاکس داره ولسه همین یه سری داروها میترسم بهش بدم
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
گیاهی هست مطمئن باش تا سه روز خوب میشه
0
1401/05/20
سوال کننده
خس خس سینه هم خوب میکنه
0
1401/05/20
سوال کننده
عکسشو داری برام بفرستی
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
آره عزیزم
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
الآن می فرستم
0
1401/05/20
سوال کننده
ممنونم ازت
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)

0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)

0
1401/05/20
سوال کننده
دستت درد نکنه .
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
خواهش میکنم
0
1401/05/20
سوال کننده
باید براساس وزن بدم
0
1401/05/20
سوال کننده
بچم ۸ کیلو و۴۰۰
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
فقط حواست باشه شیشه بزرگترش مخصوص کودکان هست از یک سال به بالا
0
1401/05/20
سوال کننده
باید قطره کوچیک بگیرم مخصوص نوزادان
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
همون هر هشت ساعت ده قطره بده
0
1401/05/20
سوال کننده
چشم
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
همینی که من فرستادم مخصوص نوزادان هست
0
1401/05/20
سوال کننده
ممنونم ازت 😘😘😘😘🙏🙏🙏🙏🙏
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
خواهش می کنم گلم خوب بشه ان شاءالله زود
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
😘😘😘😘
0
1401/05/20
yasi
تو که میترسی عزیزم باید ببری دکتر نه با نظر چندتا مامان دارو به بچه ات بدی که
0
1401/05/20
سوال کننده
فداتم عزیزم
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم تنها شربتی که مخصوص نوزادان هست همین هست من دکتر پسرم بهم گفت.
تا حالا سه بار هم سرماخورده فقط همینو دادم زودی خوب شده
تا حالا سه بار هم سرماخورده فقط همینو دادم زودی خوب شده
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
گیاهی هست اصلاً نگران نباش هیچ تأثیری هم روی رفلاکسش نداره
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
شش ماهش کامل شده؟؟.
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
اگه شش ماهش کامل شده هر هشت ساعت 20قطره بده تقریباً ی ذره از یک سی سی کمتر
0
1401/05/20
پزشک اوما
سلام مامان جان
سرفه ها خشک هستند یا خلط دار؟
سرفه ها خشک هستند یا خلط دار؟
0
1401/05/20
mahtab 💓💗💓
حتما قطره بگیر ن شربت
هر ۸ ساعت ۱۰ قطره
هر ۸ ساعت ۱۰ قطره
0
1401/05/20
mahtab 💓💗💓
بالای ۶ ماه ۲۰ قطره
0
1401/05/20
s jh
شاید سرفه هاش برا رفلکسش باشه
چرا سرخود میخوای دارو بهش بدی
چرا سرخود میخوای دارو بهش بدی
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
راست میگه ببین از دندون هم هستش ها
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
من پسرم وقتی آب دهانش زیاد میاد همش سرفه می کنه شب هم بیشتر هست
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
خشک هم هست سرفه هاشد
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
دقت کن ببین از دندون نیست
0
1401/05/20
سوال کننده
امروز آیهان کوچولو مامانی ۶ ماه و۲۲ روزش هست
0
1401/05/20
سوال کننده
سلام خانم دکتر چهار روزه سرفه داره داره اونم شبا بیشتر سرفه هاش هرزگاهی خشکن وگرنه دوسه تاش خلط آور
0
1401/05/20
سوال کننده
از کجا بدونم از دندونشه
0
1401/05/20
سوال کننده
فقط اینو میدونم هرزگاهی آب دهنش سرازیر میشه همین
0
1401/05/20
سوال کننده
آخه خس خس سینه داره
0
1401/05/20
yasi
این از رفلاکسه
0
1401/05/20
سوال کننده
لز بدو تولد پسرم رفلاکس داره بعدشم این پودر صبحا میدم با اب جوشیده سرد شده میدم میخوره الانم که میگن شاید از دندونش باشه آخه شبا هراز گاهی آب دهنش سرازیر میشه واسه همین میگن شاید از دندونش باشه
0
1401/05/20
soheila (مامانِ سپنتا)
من که میگم از دندونش هست
0
1401/05/20
پزشک اوما
مامان جان ماده غذایی جدیدی نداده اید؟ دندان ها در حال رویش نیستند؟ چقدر بعد از وعده غذایی سر آخر شب دلبندتان دراز کشیده و میخوابد؟
1
1401/05/21
سوال کننده
چرا خانم دکتر نگاه کردم لثه هاش قربونش برم سفید شده از پاینم مشخص که دندونه ولی هنوز در نیومدن
0
1401/05/21
سوال کننده
چرا اولین بار فرنی دادم .بعدش سوپ یعنی فقط حلیمشو خیلی پهن کردم حلیمشو دادم دیروزم موز دادم بهش البته پورشو بعد همراه شید خودم دادم بهش خوردش وخوششم آمد
0
1401/05/21
پزشک اوما
فاصله 3 تا 4 روزه بین دادن مواد غذایی جدید را رعایت میکنید مامان گل؟ و.سوال آخرم در پرسش قبلی را هم میتوانید پاسخ دهید؟ به مرور زمان شدت سرفه ها بیشتر نشده ؟
0
1401/05/21
سوال کننده
چرا سرفه هاش بیشتر شده خانم دکتر
0
1401/05/21
سوال کننده
علتش چیه از دندونشه ..یا رفلاکس ...یا اینکه سرما خوردگی گرفته
0
1401/05/21
پزشک اوما
مامان گل لطفا تمام سوالاتم را هم در این سوال هم سؤال قبلی جواب دهید
0
1401/05/22
سوال کننده
جانم خانم دکتر
0
1401/05/22
سوال کننده
اولش ن خانم دکتر ولی تازگیا رعایت میکنم
0
1401/05/22
سوال کننده
اولین روز فرنی دادم بعد دوروز سوب دادم اللته حلیمشو
0
1401/05/22
سوال کننده
ولی تازگیا رعایت میکنم
0
1401/05/22
سوال کننده
خانم دکتر بالا هم جواب دادم بله لثه هاش یه برآمدگی داره وسفید هستند ولی هنوز درنیومدن
0
1401/05/22
سوال کننده
فقط شیر خودم بهش میدم شبا هم ۱۱ میخوبونمش وقت خوابشه
0
1401/05/22
پزشک اوما
مامان گل بین خواباندن و شیردهی چند دقیقه فاصله هست؟ و جانتان سلامت گل من❤️❤️
0
1401/05/22
سوال کننده
همینکه شیر میدم توگهواره ش میزارم حدود بیت دقیه میخوابه هرزگاهی کمتر
0
1401/05/22
پزشک اوما
ممنونم عزیزم
چند نکته رو دقت کنید:
دلبند شما رفلاکس دارد اما اصول مراقبتی را رعایت نکرده اید، زیرا باید تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی یا دادن غذا فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، از سوی دیگر تست حساسیت هم انجام نشده و دندان ها هم در حال رویش هستند که با زیاد شدن بزاق میتوانند منجر به سرفه شوند من باتوجه به مجموعه این نکات احساس میکنم سرفه دلبندتان ناشی از چندین علت ترکیبی است.
نیازی به دادن پلارژین در اولین قدم نیست، ایرادات مراقبتی را برطرف کنید، هنگامی که غذا میدهید تا 30 دقیقه بعد فرزندتان را نخوابانید، مایعات بیشتری بدهید، برای دو روز روزی 2 سی سی زادیتن بدهید اگر خوب نشد جهت ارزیابی دقیق تر و ارزیابی شرایط رفلاکس به صورت حضوری مراجعه کنید 🌹
چند نکته رو دقت کنید:
دلبند شما رفلاکس دارد اما اصول مراقبتی را رعایت نکرده اید، زیرا باید تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی یا دادن غذا فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، از سوی دیگر تست حساسیت هم انجام نشده و دندان ها هم در حال رویش هستند که با زیاد شدن بزاق میتوانند منجر به سرفه شوند من باتوجه به مجموعه این نکات احساس میکنم سرفه دلبندتان ناشی از چندین علت ترکیبی است.
نیازی به دادن پلارژین در اولین قدم نیست، ایرادات مراقبتی را برطرف کنید، هنگامی که غذا میدهید تا 30 دقیقه بعد فرزندتان را نخوابانید، مایعات بیشتری بدهید، برای دو روز روزی 2 سی سی زادیتن بدهید اگر خوب نشد جهت ارزیابی دقیق تر و ارزیابی شرایط رفلاکس به صورت حضوری مراجعه کنید 🌹
1
1401/05/27
سوال کننده
ممنونم خانم
1
1401/05/27
سوال کننده
دکتر
0
1401/05/27
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
0
1401/05/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1565

