سلام. خانوم دکتر بچه من سه ماه پیش کرونا گرفت بستری شد و توی بیمارستان موقع ترخیص دکتر نوار گوش هم ازش گرفت خوب بود. بعد از ترخیص سرفه هاش شروع شد. و دوباره حدود یک ماه دارو و آنتی بیوتیک و اینا خورد تا کامل خوب شد. از اون موقع گوشش رو میکشه یا دست توی گوشش میکنه. من گذاشتم ب حساب دندون. امشب چندنفر گفتن بچه وقتی گوش عفونت داره گوشش رو میکشه و دست میکنه. من ب خاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر چون هرسری بردمش مطب کرونا گرفت. میخواستم ببینم ب نظر شما عفونت داره ک انقد دست ب گوشش میزنه؟ اگه عفونت داشته باشه علاءم دیگه ای نداره؟ توی گوشش هم کثیف میشه زرد رنگه. البته اینو قبلا هم داشت اما عفونت نبود.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



521
1401/05/20


