سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید من یک ماه پیش یه خانم ماما واسه اقدام به بارداری دارو واسم تجویز کردند حالا خواستم ببینم آیا میتونم بازم همون نسخه رو تمدید کنم ؟ چون شهرستان هستم نمیتونم باز هم به مطبشون مراجعه کنم فعلا هم بخاطر یه سری مشکلات نمیتونم برگردم مشکلی نداره اگه بازم دارو ها رو بگیرم؟ و اینکه همسرم ازم دوره نمیتونم فعلا نزدیکی داشته باشم خیلی ازتون ممنون میشم زحمت بکشید راهنماییم کنید که آیا لازمه داروها رو مصرف کنم یا نه و اگر لازمه با توجه به اینکه فعلا نزدیکی ندارم کدوم داروها رو باز هم بگیرم🙏🙏🙏🙏🙏 البته فولیک اسید و آسپرین هم با این داروها مصرف میکردم و اینکه تخمدان پلی کیستیک دارم وزنم هم کمی زیاده
پرسش (1401/05/20):
تمدید دارو لازم هست ؟
613
21
1401/05/20
سوال کننده
0
1401/05/20
لیلا .
خب داروهات چین ک تجویز کرده برات
0
1401/05/20
سوال کننده
الان میفرستم عزیزم
0
1401/05/20
سوال کننده

0
1401/05/20
لیلا .
نسخه قابل خوندن نیست عکس از جلدشون نداری
0
1401/05/20
سلین حسینی
نه عزیزم به نظرم نزدیکی نداری دارو هورمونی نخور
حالا فولیک اسید و آسپرین به خاطر خودت هست ولی این آمپول محرک تخمدان من تونستم بخونم خب به دردت نمیخوره که فقط الکی تخمدانت تحریک میشه
حالا فولیک اسید و آسپرین به خاطر خودت هست ولی این آمپول محرک تخمدان من تونستم بخونم خب به دردت نمیخوره که فقط الکی تخمدانت تحریک میشه
0
1401/05/20
سلین حسینی
اگر پریودت منظمه هیچ کدومو نخور
0
1401/05/20
سوال کننده
نه عزیزم متاسفانه همه رو دور انداختم😢
0
1401/05/20
سوال کننده
پریودهام نامنظمه واسه همین هم سوال برام پیش اومده که داروهارو ادامه بدم یا نه
ولی داروهام فمودین و متفورمین و کلومیفن و دوفاستون و شیاف واژینال بود بقیه کیت تخمک گذاری و آمپول بود
ولی داروهام فمودین و متفورمین و کلومیفن و دوفاستون و شیاف واژینال بود بقیه کیت تخمک گذاری و آمپول بود
1
1401/05/20
سلین حسینی
ببین من شک دارم ولی خانم دکتر حالا مطمئن حواب میده بهت
فکر کنم دوفاستون برای تنظیم پریودی هست اشکال نداشته باشه بخوری
ولی بقیه هورمونی هستند اگر نزدیکی نداری نخور آمپولم که اصلا نزن هزینه الکیه و به بدنت خودت فشار میاری
فکر کنم دوفاستون برای تنظیم پریودی هست اشکال نداشته باشه بخوری
ولی بقیه هورمونی هستند اگر نزدیکی نداری نخور آمپولم که اصلا نزن هزینه الکیه و به بدنت خودت فشار میاری
1
1401/05/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
اگر نزدیکی ندارید فقط متفورمین، دوفاستون و فمودین برای تنظیم دوره ها در کنار فولیک اسید و آسپرین مصرف شوند مابقی لازم نیست 💗
وقتتون بخیر 🌹
اگر نزدیکی ندارید فقط متفورمین، دوفاستون و فمودین برای تنظیم دوره ها در کنار فولیک اسید و آسپرین مصرف شوند مابقی لازم نیست 💗
1
1401/05/20
سوال کننده
مرسی خانم دکتر گل خیلی ازتون ممنونم 🌹🌹🌹🌹
1
1401/05/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💗💗
1
1401/05/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/05/20
سوال کننده
🌹🌹🌹🌹😘😘😘❤❤❤
0
1401/05/20
پزشک اوما
❤️💗❤️💗❤️💗❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




