سلام خانم دکترالان سه روزه پسرمو ازشیرگرفتم به شدت سینه هام درد میکنه میشه لطفا راهنماییم کنید خیلی اذیتم
0
1401/05/18
فرشته m
تو هشت ماهگی گرفتی اذیت نشد ببخشید که میپرسم چون خودمم هم تو این سن گرفتم
0
1401/05/18
الهام. مامان سما

اینا سفارشات دکتره برای قطع شیر ... شما با توجه به اینکه باردارید ببینید کدام مناسب وضعیت شماست
0
1401/05/18
سوال کننده
من اصلا نمیتونستم ازشیربگیرم هرشیرخشکی هم میدادم نمیخورد به راهنمایی یکی ازدوستام شبا موقع خواب بهش شیرخشک دادم تا به دهنش مزه کرد توروز دادم گرفت خداروشکراصلا انگاریادش رفت یکی دوباراومد توبغلم هواسشو پرت کردم
0
1401/05/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/05/18
فرشته m
خدا روشکر من بچم متاسفانه آلرژی داشت دیگه شیرم خیلی کم شده بود هرباربهش میدادم با درد شیرمیدادم سهبارهت کرونا گرفتم تو شیردهی دیگه ازشیرگرفتمش اما چون شیرش تلخ بود خیلی بچم ادیت شد خیلی
0
1401/05/18
سوال کننده
الهی بمیرم میفهمم اذیت شده ولی خداروشکر گذشت
0
1401/05/18
فرشته m
به نظرم شیرتوبدوش تو شیشه بده بهش کامل خشکش نکن
0
1401/05/18
فرشته m
هنوزم لجبازی میکنه بارداری دعاش کن فک کردم الرزیش خوب شده متاسفانه دوباره عود کرده
0
1401/05/18
سوال کننده
چون باردارم باید شیرمو کلا قطع کنم چون لک بینی داشتم
0
1401/05/18
فرشته m
آن شالله خوا باهات ببخشید نمیدونستم خدا پشت و پناه هرسه تون باشه
0
1401/05/18
سوال کننده
انشاالله خوب میشه به حق فاطمه زهرا سعی کن سرشو گرم کنی حالا باشعر یا قصه
0
1401/05/18
سوال کننده
فدات عزیزم
1
1401/05/18
فرشته m
خیلی بد از شیرگرفتمش رو روحیش تاثیر گداشته بچم روزهای سختی رو گذروند الانم لجباز شده دیگه باهاش خیلی مراعات میکنم فقط میخوام این روزهای شیردهی تمام بشه خستم از نطر روحی کم آوردم
1
1401/05/18
سوال کننده
میگذره نگران نباش طفلک بچم اذیت شده ولی یادش میره
0
1401/05/19
فرشته m
تو گوشش وقتی داری شیرخشک میدی سوره والعصر بخون تا خداوند به دلش صبر بده عزیزم
0
1401/05/19
سوال کننده
😍
0
1401/05/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
باتوجه به اینکه باردار هستید دست ما کمی بسته است. تنها اقداماتی که فعلا میتوانید انجام دهید این است که روی سینه ها کمپرس سرد بگذارید. از. سوتین تنگ کمک بگیرید. اصلا سینه ها را دستکاری نکنید. اگر دردتان شدید است، استامینوفن ساده بخورید.
اگر خدای نکرده سینه ها دردناک، قرمز و گرم شده و خودتان دچار تب و. لرز شدید جهت دریافت درمان آنتی بیوتیکی به بیمارستان یا پزشک خود در اسرع وقت مراجعه کنید 🌹
باتوجه به اینکه باردار هستید دست ما کمی بسته است. تنها اقداماتی که فعلا میتوانید انجام دهید این است که روی سینه ها کمپرس سرد بگذارید. از. سوتین تنگ کمک بگیرید. اصلا سینه ها را دستکاری نکنید. اگر دردتان شدید است، استامینوفن ساده بخورید.
اگر خدای نکرده سینه ها دردناک، قرمز و گرم شده و خودتان دچار تب و. لرز شدید جهت دریافت درمان آنتی بیوتیکی به بیمارستان یا پزشک خود در اسرع وقت مراجعه کنید 🌹
1
1401/05/19
سوال کننده
ممنون عزیزم لطف کردین🥰😍
1
1401/05/19
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/05/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💥خانومای باردار ۳۵ هفته ی لحظه بیاین💥
- درد در هفته هفت بارداری
- چند روزه پوست شکمم درد میکنه و احساس کشیدگی پوست دارم
- بچه ها من دردام شروع شد
- علت درد تخمدان بعد از تزریق آمپول اچ سی جی
- درد درهنگام پیاده روی
- سلام خوبید من هفته ۹ هستم امروز رفتم پیاده روی راهپیمایی
- هفته ششم بارداری دردسمت راست
- سلام من هفته ۱۱ هستم ۲ روز
- زانو درد و پا درد موقع خوابیدن



354

