Ooma
پرسش (1401/05/18):

تب کودک سه ماهه

خانوم دکتر دخترن تب داشت این جواب ازمایشش مشکلی داره؟ دیشب۳۸/۵بود قطره استامینوفن پاراکید دادم میتونم شیافم بزنم؟ الان چند ساعته بین ۳۶/۵تا۳۷/۱متغیره

تب کودک سه ماهه
تب کودک سه ماهه
تب کودک سه ماهه
تب کودک سه ماهه
زیربغل از ۳۷.۲ به بالا تب محسوب میشه
سلام عزیزم کم خونی داره
وقتی تب با استامینوفن کنترل میشه دیگه شیاف برا چی
الانم ک تب نداره


شیاف برا مواقعیه ک تب بالاست و با استامینوفن پایین نمیاد
سلام مامان گل
عزیزم خوشبختانه در این آزمایش مشکلی وجود ندارد. اعداد ذکر شده برحسب رنج نرمال کودکان در این سن نیز طبیعی هستند و کم خونی و عفونت وجود ندارد. تب هم که ندارد، چرا شیاف استفاده کنید، با قطره تب را کنترل کنید اگر موفقیت آمیز نبود آن زمان مجاز به استفاده از شیاف هستید🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه