سلام دکتر جان خدا قوت
این عکس ناف نوزادم هستش ،توش زرد رنگه بنظرتون عفونت کرده اینجوریه یا میخواد بیوفته و طبیعی هستش؟دورش هم یکم سفته.
و اینکه از واژنش خون میاد در حد ۱یا۲قطره بنظرتون تا ۱۰روز عادیه ؟اگه بیشتر از ۱۰روز بود ببرم پیش پزشک اطفال؟
پرسش (1401/05/18):
دکتر جان میشه این عکسو نگا کنید
849
21
1401/05/18
سوال کننده
0
1401/05/18
سوال کننده

0
1401/05/18
سوال کننده

1
1401/05/18
sadeghi ..
این گیره ها خیلی بده مامانم واسه پسرمو دیروز باز کردش
0
1401/05/18
Zahra Delbar
به نظرم داره خشک میشه انشاالله تا چند روز دیگه میوفته، خون هم فکر کنم در نوزاد دختر طبیعیه حالا تا چند روز رو نمیدونم، انشاالله پزشک زودتر ج بدن
1
1401/05/18
سوال کننده
خطرناک نباشه
0
1401/05/18
سوال کننده
ایشالا ک همین طور باشه👏
0
1401/05/18
الهام الییی
از دختر منم خوب میومد تا ۱۰ روز
1
1401/05/18
الهام الییی
من رو دکتر باز کرد روز ۴ ام بود . و ناف دخترم ۱۶ روزگی افتاد تو حموم 😁 . فک کنم اگر گیره داشت چون گیره سنگینی میکنه زودتر میفتاد 🤔
0
1401/05/18
sadeghi ..
نه والا چون خشک شده دیگه ما واسه همه بچه هامونو بعد خشک شدن باز میکنیم روز چهارم پنجم
0
1401/05/18
sadeghi ..
نه بابا دختر من چهار روزگی باز کردیم نه روزگیش افتاد
0
1401/05/18
سوال کننده
یکم کم شده انگار ،خیلی میترسیدم
0
1401/05/18
سوال کننده
فکر کنم امروز فردا بیوفته نافش
0
1401/05/18
سوال کننده
ما گیره رو باز نمیکنیم همون با بند ناف میوفته
0
1401/05/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
بابت خروج خون اگر به مرور افزایش نیافته نگران نباشید و صبوری کنید تا 14 روز هم طبیعی در نظر گرفته می شود، اما اگر بیشتر از این زمان تداوم داشت، یا خدای نکرده به شدت خونریزی افزوده شد یا با بوی نامطبوع همراه شد حتما مراجعه کنید. بابت بند ناف هم در عکس مورد غیرطبیعی نمیبینم اگر بوی نامطبوع احساس نمیکنید و به شدت ترشحات اضافه نشده جای نگرانی نیست، فقط به هیچ عنوان با بند ناف در پوشک قرار نداده و اجازه ندهید تا با ادرار و مدفوع در تماس باشد. بند ناف تمیز و خشک نگه داشته شود و تا وقتی بند ناف نیوفتاده، دلبندتان را در آب غوطه ور نکنید 🌹🌹🌹
بابت خروج خون اگر به مرور افزایش نیافته نگران نباشید و صبوری کنید تا 14 روز هم طبیعی در نظر گرفته می شود، اما اگر بیشتر از این زمان تداوم داشت، یا خدای نکرده به شدت خونریزی افزوده شد یا با بوی نامطبوع همراه شد حتما مراجعه کنید. بابت بند ناف هم در عکس مورد غیرطبیعی نمیبینم اگر بوی نامطبوع احساس نمیکنید و به شدت ترشحات اضافه نشده جای نگرانی نیست، فقط به هیچ عنوان با بند ناف در پوشک قرار نداده و اجازه ندهید تا با ادرار و مدفوع در تماس باشد. بند ناف تمیز و خشک نگه داشته شود و تا وقتی بند ناف نیوفتاده، دلبندتان را در آب غوطه ور نکنید 🌹🌹🌹
1
1401/05/20
سوال کننده
سلام چشم،خیلی ممنون از پاسخگوییتون❤️
0
1401/05/20
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/05/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




