سلام پزشک اوما وقت بخیر
این سوال مربوط به خواهرمه که فعلا شرایط دکتر رفتن نداره ممنون میشم راهنمایی کنین که چی مصرف کنه و چی کار کنه .
داخل واژنم اول یه افت زده بود الان چند تا شده هم سوزش زیاد دارم هم درد قرص داکسی سایکلین هم میخورم با جوش شیرین هم شست شو میدم روی افت هم پماد کلوتریمازول میزنم
به کوتریمکسازول و سیپروفلوکساسین حساسیت داره نمیتونه استفاده کنه
پرسش (1401/05/17):
آفت زدن واژن و سوزش
642
7
1401/05/17
سوال کننده
0
1401/05/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم آفت واژینال معمولا چند علت دارد که درمان آن ها کاملا با هم متفاوت است متاسفانه تا معاینه نشوند نمیتوان درمان داد اما قطعا درمان های فعلی مناسب نیستند
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم آفت واژینال معمولا چند علت دارد که درمان آن ها کاملا با هم متفاوت است متاسفانه تا معاینه نشوند نمیتوان درمان داد اما قطعا درمان های فعلی مناسب نیستند
1
1401/05/18
سوال کننده
ممنونم پزشک اوما
1
1401/05/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|144
0
1401/05/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل❤️
0
1401/05/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




