سلام دکتر جان
پسر من موقعی ک آروغ میزنع وقتی خیلی پرخوری کرده همراه آروغش بالا میاره
مدفوعش منظمه روزی یک بار هر دوساعت شیر میخوره
سکسکه هم میزنع
شیر خشک هم شبا ۳درجه میدم
تنها فقط یکی از علاعم رفلاکس و داره اونم اینکه گاهی اوقات نه همیشه انگار تو دهنش چیزیه
گریه هم اصلا نداره خوابشم خوبه
کلا علاعمی ندارع ک من بدونم تو اذیته
یعنی رفلاکس داره؟میشه راهنماییم کنین
موقعی هم ک دل دردع کولیک ایز میدم و ب شکم مبخوابونم ساکت میشع
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



356
1401/05/17



