
این استامینوفن رو میتونم بهش بدم ؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چرا شربت داده شده؟ چرا قطره نمیدهید؟
چه علامت هایی دارد؟
ابریزش بینی .سرفه . عطسه. معاینه ک کردن گفتن عفونت داره
از چشمش هم آب میاد .اشکش زیادشده

از این دارم واسه ماه پیشه .میتونم از این بهش بدم ؟
چقدر از قطره استامیفون بهش بدم؟
عزیزم اگر باز شده خیر نمیتوانید بدهید، درجه حرارت بدن چند است؟
مابقی موارد مجاز هستند بهجز اینکه استفاده از شربت دیفن هیدرامین برای کودکان زیر دو سال اصلا توصیه نمی شود، زیرا خطر غلیظ شدن مخاط در مجاری تنفسی و خدای نکرده خفگی را به دنبال دارد🌹
چشم ممنون جدید براش میگیرم .درجه حرارت بدنشو دقیق نمیدونم ولی تب نداشته تا الان خداروشکر.داغ نشده بدنش . دکترم ک بردم گفت تب نداره
الان ک تب نداره هم قطره استامینوفن رو باید بهش بدم ؟
جانم اگر تب ندارد دلیلی برای دادن استامینوفن وجود ندارد، با دماسنج درجه حرارت بدن را پایش کنید و مراقب باشید، به جز دیفن هیدرامین و استامینوفن مابقی را بدهید.
میتوانید بابت عطسه و آبریزش اگر پلارژین موثر نبود ، در کنار آن زادیتن روزی 2.5 سی سی بدهید🌹
خواهش میکنم مامان دوست داشتنی و نازنین ❤️❤️