سلام وقت بخیر.من ۸ هفته بودم آزمایش کاریوتایپ جنینی دادم جوابشو که خودم دیدم کروموزوم جنسیتی رو زده بود دخترxx اما دکتر چیزی بهم نگفت .توی NT هم پاشو باز نکرد و دکتر جنسیت رو نگفت .چند درصد احتمال اینکه جنسیت توی کاریوتایپ درست باشه هست ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



855
1401/05/16









